Beantwoorden
z270155
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Hallo, ik wil een klachtenformulier invullen.

Hallo,

Mijn Telenet Mobiel internet doet de raarste dingen, ik heb al gebeld en weet van daums en uur.

Terwijl ik lag te slapen zaterdagochtend heeft hij met de wifi aan , uitstaand mobiel enorm veel verbruikt om 8u30 via backgroundservices en nogmaals om 19u30 zaterdag. Ik werk altijd op mijn pc met de smartphone als tethering en dit absoluut enkel via wifi op ons thuiskanaal 02B42 waarvoor ik een kabel zou moeten aansluiten om tdit op pc aan nhet werk te krijgen. Dus om liever op dde thuiswifi te werken gebruik ik mijn gsm. maar die is zo ingesteld dat hij dit enkel op wifi kan. Wat heeft mijn telefoon uitgespookt om mobiel prijskaartje te geven van 490 €? Die op deze dagen te worden0 gefacturereerd.

Help Neem contact met me op aub? Mijn naam is Bram Ghys en mijn nummer van gsm is xxxxxxxxx.

Tot gauw hoop ik. Groeten

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Hallo, ik wil een klachtenformulier invullen.

Gebruik je 1 van de volgende apps:

  • Facebook
  • Youtube
  • Twitter
  • Instagram

Deze bekende apps kunnen ongemerkt mobiele data verbruiken als ze niet zijn ingesteld om video's enkel te synchroniseren via wifi en niet via mobiele data.

 

Ook maken sommige smartphone-fabrikanten het mogelijk om automatische backups te maken van jouw foto's en documenten in hun cloud. Ook deze apps kunnen soms ongemerkt veel data verbruiken.

 

Om apps op te sporen die veel verbruiken kan je ook eens gaan kijken in de logboeken van jouw smartphone. Meestal staat dit bij Instellingen, Gegevensverbruik/Mobielverbruik.

0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hallo, ik wil een klachtenformulier invullen.

@z270155 - Bram, dit is een openbaar forum; het is geen goed idee om hier zomaar je GSM-nummer te grabbel te gooien. Je verwijdert het best via Opties > Antwoord bewerken.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
z270155
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Hallo, ik wil een klachtenformulier invullen.

 

Hallo, Ja gegevensverbruik-app toont dat mobniel via achtergrond 9,78GB heeft verdashterded.

 

't Beste,

 

Ps: Al enig nieuws? 

0 Likes
Beantwoorden
z270155
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Hallo, ik wil een klachtenformulier invullen.

Danku voor GSM nr te wegwerken, groeten. BG

0 Likes
Beantwoorden