Beantwoorden
RR
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your seventh party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Leesbevestiging ontvangen.

Wat moet ik doen om van een verzonden e-mail een  "leesbevestiging"  te ontvangen ?

Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2263
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Leesbevestiging ontvangen.

Om eventueel een leesbevestiging te krijgen moet je in uw mailprogramma aangeven dat je een leesbevestiging vraagt. Als ge meld welk mailprogramma ge gebruikt dan kan men u verder helpen hoe je een leesbevestiging kan vragen.

Als je een leesbevestiging vraagt dan ben je nog altijd afhankelijk van de mailonvanger want die kan beslissen of hij een bevestigeng stuurt of niet.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Leesbevestiging ontvangen.

Zoals janneke_dust zegt hangt af van uw mail (outlook-windows livemail etc).

 

Ik gebruik windowslive mail,als je klikt op  e-mailbericht om een nieuw  te versturen zul je boven een vakje zien lees bevestiging vink dit aan.

 

En het is zoals gezegd als de ontvanger neen zegt op die vraag ben je nog niets wijzer.

0 Likes
Beantwoorden
alain7
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your sixth party! De kop is eraf!

Leesbevestiging ontvangen.

Een afleverbevestiging (ontvangstbevetiging) lijkt mij handiger. Je krijgt automatisch bevetiging als de mail bij de ontvanger is afgeleverd. Dit op zich geeft je een bewijs dat de mail werd gepost, wat de ontvanger er verder mee doet (leest of niet) is dan niet belangrijk.

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2263
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Leesbevestiging ontvangen.

Een afleverbevestiging zegt enkel dat de mail afgeleverd is in de mailbox bij de provider. Een afleverbevestiging is dus eigenlijk hetzelfde als geen foutmelding ontvangen voor een verzonden mail.

 


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Leesbevestiging ontvangen.

Niet alle mailclients weten wat te doen met zo'n bevestiging en zoals al enkele keren is gezegd: je hangt af van de ontvanger. Van mij zal je bijvoorbeeld nooit een bevestiging krijgen.

 

Via SMS vraag ik zelf wel een ontvangstbevestiging, maar dan weet je nog altijd niet of het gelezen werd of niet. Op dat gebied is iets als WhatsApp handiger (maar ook daar kan je die melding uitschakelen, al dan niet met een app).

 

Maar bon, we reageren op een bericht van december 2015...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden