Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Prijsverhoging Telenet op komst

Prijsverhoging Telenet op komst.

Mogen we dan ook een upgrade verwachten .

 Canvas:John Porter duidt het jaar van Telenet

http://www.canvas.be/video/de-afspraak/najaar-2015/vrijdag-11-december-2015/vrijdag-11-december-2015

0 Likes
Beantwoorden
96 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijsverhoging Telenet op komst


@Moaner schreef:

igvfer begrijp  wat je zegt ,maar als het bedrag zo laag is voor de zenders (zenders die reclames tussendoor hebben) die zijn blij zijn dat telenet in zijn aanbod  neemt.

 

Maar waarom wordt dan motorstv verwijderd als het toch zo goedkoop is.


Is die motors TV dan zo goedkoop? Al die extra betalende zenders zorgen dan voor de winst. Dat zijn nu eenmaal niche zenders waar een beperkt publiek wil voor betalen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Prijsverhoging Telenet op komst

Crafty
igvfer
Ik heb het NIET over play of play more.Daar geef ik geen geld aan.
Ik zou best tevreden zijn met standaard 28 zenders  inplaats van de 75 nu in mijn fluo home.
Voorbeeld zoals scarlet.Voor alle duidelijkheid ik wil geen VDSL2
Een selectie van de 28 belangrijkste kanalen

één, Canvas, vtm, vier, 2BE, vijf, vitaya, Eurosport, Disney Channel, Disney Junior, ...

 
 
0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Prijsverhoging Telenet op komst

JIM mag je al weglaten want die bestaat niet meer, die wordt nu vervangen door KADET.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijsverhoging Telenet op komst

Telenet gaat niet de helft van de zenders geven voor de helft van de prijs. Dus dat zal amper 1 of 2 euro minder zijn. Laat die 400 waar ik niet naar kijk ook maar staan. Voor mij zitten ze niet in de weg. Ik weet dat technisch alles mogelijk is maar ik zie nu al zoveel fouten gebeuren en daar zit de knoop. Telenet probeert simpele pakketten samen te stellen voor het gros van de gebruikers. Een 10% ka zich daar niet in vinden. Moet een systeem zich aanpassen aan een minderheid van gebruikers?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Prijsverhoging Telenet op komst

 

Waarom stoppen ze niet met analoge zenders(bandvreters)aan te bieden,wat binnenkort wel gebeurd  bij hun zakelijke klanten.

Over 6 maand is het daar zo ver.Weg met dat analoog gedoe anno 2016.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/21678/telenet-stopt-met-analoge-tv-voor-zakelijke-klanten.html

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijsverhoging Telenet op komst

Die zakelijke klanten die ze bedoelen zijn hotels, rusthuizen, ziekenhuizen enz. Niet de businessklant die thuis TV kijkt.

Deze klanten zullen alleen nog TV's met een CI+ module of digibox of een centraal systeem met digiboxen kunnen gebruiken.

Ik denk dat er momenteel net nog teveel klanten met analoog zitten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Prijsverhoging Telenet op komst

Ik voorspel dat het binnen 5 jaar amen en uit zal zijn met analoge TV.

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Prijsverhoging Telenet op komst

Telenet Digital TV telt 1.703.500 abonnees

Posted by dtvfan op 29 oktober 2015

TelenetTelenet heeft vandaag zijn derde kwartaalresultaten van 2015 bekend gemaakt. Eind september 2015 telde het interactieve Telenet Digital TV 1.703.500 abonnees. Tijdens het derde kwartaal kwamen er 9.600 nieuwe Telenet Digital TV-klanten bij. Ongeveer 4.100 Telenet tv-klanten (zowel analoge als digitale tv-klanten) zegden in het afgelopen derde kwartaal hun abonnement op. Zo’n 356.200 abonnees keken eind september 2015 analoog. Verder maakte Telenet ook bekend dat er zo’n 214.900 abonnees zijn voor het betalende sportpakket Play Sports (11.200 meer abonnees in het derde kwartaal) en 244.700 abonnees voor de betalende zenderpakketten Play en Play More (23.800 extra abonnees in het derde kwartaal).

 
Er zijn zo te zien nog voldoende analoog lijkers. 
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijsverhoging Telenet op komst

Als ze Test aankoop, een Facebook groep, krantenkoppen  en nog wat andere dingen over hun kop willen krijgen dan moeten ze vooral nu dat Analoog afschaffen  Vuurwerk gegarandeerd door die meer dan 300000 analoge klanten en evenveel digitale klanten die nog analoog kijken op een 2e en 3e TV en ook nog radiokanalen gebruiken via de kabel. Gefrustreerde smiley Smiley LOL



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Prijsverhoging Telenet op komst

Wij gebruiken nog analoog 😕 als je meerdere tv's hebt is dat zeer handig want dan hebt je ook geen digicorder nodig.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Prijsverhoging Telenet op komst

 

Als Mobistar komt met max 30 zenders,zoals eerder gepost,en daar internet 200Mbps of meer bij,zonder onrechtstreeks verplicht telefonie erbij te nemen(3pack)zou Telenet wel eens kunnen verschieten,wat goedkoper kan worden aangeboden.Er is momenteel geen concurentie qua internet.

Proximus kan gewoon niet concureren  met hun voorbijgestreefd koper netwerk,waarmee  je vandaag amper vooruit geraakt.Waarom houd Telenet de komst van Mobistar  al jaren tegen,moet toch wel veel mee te verdienen zijn.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Prijsverhoging Telenet op komst

Aangezien de kabel van Telenet is,gaan zij hun huid duur verkopen dan moet mobistar nog zien winst kunnen maken,de twee grote jongens zullen nog een aantal jaren de macht in handen hebben.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijsverhoging Telenet op komst

Uiteraard zal Telenet zijn huid duur verkopen. Ze houden zelfs rekening met, ik dacht, een verloop van 10 tot 20%.

Waarom dacht je dat ze Base hebben gekocht? Toch om packs te kunnen aanbieden met mobiele telefonie. Ze doen dit nu al voor fluo klanten. Als die en vaste lijn hebben en mobiel dan kunnen die al gratis bellen naar alle Telenet klanten van vast en mobiel naar vast en mobiel. Vegelijkbaar met onderling bellen van Mobistar en Base maar nog een beetje uitgebreider.

Er komen in elk geval leuke tijden. Voor Mobistar komt het erop aan om et dat te bieden wat anderen niet bieden en voor een concurerende prijs.

Maar dit zal nog eens bewijzen dat het principe van betaal wat je wenst( deze en deze zender, zoveel upload, zoveel download, daluren telefoneren enz.) blijkbaar niet mogelijk is, technisch en of financiëel.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Prijsverhoging Telenet op komst

Als je van snel internet houd,blijf je best waar je bent.

Bij de concurentie haal je zelden snelheden waarvoor je  uiteindelijk betaald.

http://www.adsl-breedband.be/speedtest/proximus

  

En ook proximus verhoogt prijzen op 1 januari 2016.

 

http://www.proximus.be/nl/id_cr_update_pxs/particulieren/producten/r-orphans/wettelijke-vermeldingen...

 

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Prijsverhoging Telenet op komst

@robatoras het heeft geen nut om al de kleine providers te bekijken want die gebruiken allemaal het netwerk van Proximus.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden