24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Prijsverhoging Telenet op komst.
Mogen we dan ook een upgrade verwachten .
Canvas:John Porter duidt het jaar van Telenet
http://www.canvas.be/video/de-afspraak/najaar-2015/vrijdag-11-december-2015/vrijdag-11-december-2015
Waar blijft de Facebookgroep en Testaankoop om aktie te voeren. Komaan jongens een beetje animatie of een beetje murw na al de andere prijsverhogingen?
Of hebben al die aktievoerders van vorig jaar nu beseft dat ze na hun overstap zich eigenlijk niet hebben verbeterd.
De concurentie gaat moeten beter worden. Met hier en daar een goed resultaat en goedkopere prijzen halen ze het niet. Jammer eigenlijk.
het verbruik van data stijgt elk jaar dus wij betalen meer ! waar is de logica ? meer verbruikers is meer inkomsten
Nog een argument sneller internet staat voor een prijsverhoging ,bij mijn weten is mijn snelheid max30mb/s download en max 3upload , basic klanten worden nog altijd als noodzakelijk om de vaste kosten te dekken gebruikt , in NL krijg je voor 39 euro hetzelfde maar dan met gigantische surfsnelheden
In Nederland is internet en dergelijke, net zoals vele andere goederen en diensten (stukken) goedkoper dan in België. Grote huizen, auto's en moto's vormen de uitzondering op de regel. En alhoewel ik er niet veraf woon ga ik er toch niet naar verhuizen. Het is een feit dat de consument in België artificieel meer geld uit de zakken gehaald wordt voor dezelfde producten maar de grote meerderheid van consumenten ligt er niet wakker van en betalen zonder morren. Ze zijn nog zo naief dat ze echt zijn gaan geloven dat ze een beter product krijgen omdat de prijs hoger is.
Jammer genoeg zijn er in Nederland voor landelijke gebieden weinig of geen alternatieven. Daar zijn er nog een veel groter aantal mensen uitgesloten van deftig breedband internet dan in Vlaanderen. Ga daar maar eens op forums rondkijken. Grotere steden en gemeenten OK aar van zodra ze wat uit het centrum wonen Hoho.... Natuurlijk wonen ze in Nederland ook dichter bij elkaar daar staan er 10 huisjes op 100 meterwaar er hier 5 eensgezinswoningen staan. Dus daar kunnen ze op 100 meter kabel veel meer aansluitingen doen dan in België.
Ik ben al in veel landen geweest en we mogen hier zeker niet klagen. Er is wel een reden dat er hier veel hollanders wonen.
In Wallonië zijn er ook gebieden waar een slecht bereik is voor internet, op veel plaatsen kunnen mensen niet eens een aanluiting krijgen bij VOO (Waalse tegenhanger van Telenet), als ze geluk hebben kunnen ze misschien bij Proximus een internetaansluiting krijgen en dan nog.
Aub verhoog de maandelijkse limit dan ook maar van 150GB naar 250GB voor Whop.
Wat ben je met veel snelheid als je haverwege de maand al moet gaan uittellen hoeveel afleveringen je nog kan zien via Netflix...
Als jullie daarvoor zorgen betaal ik met plezier een kleine prijsverhoging.
@Arthur2 schreef:
@apestaart dat is Wallonië... Dat is nu eenmaal vrij normaal omdat daar niet zoveel mensen wonen en die zijn allemaal zeer fel verspreid over bergachtig gebied.
In Wallonië fel verspreid? Bergachtig gebied?
Jij bent precies ook nog niet veel op reis geweest buiten België 🙂 Ooit de Sahara of de Grand Canyon gezien?
@Ex-Netweter schreef:Aub verhoog de maandelijkse limit dan ook maar van 150GB naar 250GB voor Whop.
Wat ben je met veel snelheid als je haverwege de maand al moet gaan uittellen hoeveel afleveringen je nog kan zien via Netflix...
Als jullie daarvoor zorgen betaal ik met plezier een kleine prijsverhoging.
Nog eventjes geduld. Wat er verandert zal vermoedelijk de laatste week van Januari, eerste week van februari bekend gemaakt worden.
Als je al Whop kunt betalen en Netflix kijken dan kan je zeker al Whoppa nemen en heb je geen limiet meer.
@BertXLToen ik kind was noemden ze de Vlaamse Ardennen, "klein Zwitserland". Voor de kleine jongen die ik was afkomstig van de vlakke polders aan zee leek dt ook zo. Nu ik er woon zie ik dat niet meer zo maar het blijft niettemin een "bergachtig" achtergesteld gebied waar Proximus met moeite is doorgedrongen (Telenet gelukkig wel) en waar het GSM gebruik nog redelijk belabberd is.
De Grand Canyon heb ik nog niet gezien maar wel de Fish River Canyon en straks ook de Canyon van de Condors.
Mobistar komt dit jaar op de kabel.Testers hebben het nu al.
Zolang Telenet weigert onbeperkt volume aan te bieden in de piek uren,zal dit bij Mobistar ook niet anders zijn.
'n beperkt aantal testers mogen onbeperkt verbruiken,omdat ze geen telemeter ingewerkt hebben..
Telenet laat niet toe hun Nodes overbelasten met onbeperkt volume aan hoge snelheden.
Mobistar is er nog niet mee klaar.Ze krijgen het zo maar niet,zei John Porter in het interview met 'De Tijd'