24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Prijsverhoging Telenet op komst.
Mogen we dan ook een upgrade verwachten .
Canvas:John Porter duidt het jaar van Telenet
http://www.canvas.be/video/de-afspraak/najaar-2015/vrijdag-11-december-2015/vrijdag-11-december-2015
Wie met whoppa 500GB in de piek uren niet voldoende heeft,kan zonder problemen overstappen op business 150_ business 200 _ of business 240Mbps,met respect....2_3 of 4TB vast en vrij te verbruiken in de piek uren.Geen BTW nummer nodig als particulier.Het best doe je dit via een telenet center in de buurt.
Voor whop klanten zullen ze het volume wel verhogen indien nodig.
@Arthur2 schreef:
@BertXL ik ga regelmatig naar de alpen 🙂 maar vergeleken met Vlaanderen is Wallonië echt bergachtig onbewoonbaar gebied 😛
En de upload moet echt omhoog ik was heel de dag bezig met 30 GB te uploaden tegen maximum snelheid 14,75 Mbps 😞
Hoeveel % van de gewone klanten gaan er dergelijke hoeveelheid gaan uploaden. Ik ben voor bijna zeker dat voor 95% van de klanten (zelfs business) er 90 tot 95% download verkeer is. Dus is het erens logisch dat een provider de downlad voor neemt.
30Mbps upspeed en meer aanbieden kunnen ze vandaag gemakkelijk aan.
Het is zo precies dat ze de koper aanbieders 'n beetje sparen.
De nieuwe modems zijn er. Zijn ze nuttig? Ja voor de WiFi verbinding op voorwaarde dat je apparaten dit ook ondersteunen en dat is zelfs met nieuwe laptops nog niet altijd het geval.
Hogere down en Up is met de huidige Home Gateways ook mogelijk. Wie zit er op te wachten? Voor de Upload misschien wel. Ze spreken over snelheid maar dat is in feite bandbreedte die wordt bedoeld en dat is vooral belangrijk als je met meerdere gebruikers bezig bent. Je download is beperkt tot wat de server kan bieden.
En wees gerust, als je met 4 mensen filmpjes zit te bekijken op 1 Wifi Verbinding zal je al tegen de grenzen aanlopen.
Het is zo ver.
Maandag maakt Mobistar de prijzen bekend voor Internet en HDtv en triple play over de Telenet kabel.
Ben benieuwd wat het antwoord van Telenet daar op zal zijn.
15 februari 2016
Mobistar stelt telleur met de komst op de kabel.
@robatoras schreef:15 februari 2016
Mobistar stelt telleur met de komst op de kabel.
het enige wat mij daaraan teleurstelt is het feit dat het niet sneller uitgerold wordt. Het is snel genoeg, kanalen genoeg en de prijs is lager dan Telenet.
Het had natuurlijk nog een stuk lager gemogen, maar je moet realistisch blijven...
Maar zonder hun mobiel geraak je niet aangesloten.
Internet only leveren ze niet.
Of heb ik het mis.
Hier is wat Mobistar aanbied.
Zoals ik het begrijp is in feite een triple abbo zonder mobiel no go,en dan ook nog kunnen wat extra euro's bijkomen 3 hier en daar 10,naargelang wat men wenst.
Enigste positief voor mijn inziens er is (wat) meer concurrentie and that cannot be all bad.