24799
netweters
|
152776
antwoorden
|
20740
vragen
|
Voor de Wizkidz,
ik heb sinds kort een nieuwe laptop gekocht met windows 8 die heb ik gratis en voor niks kunnen updaten naar windows 10, alles is goed gelukt en werkt ook prima behalve 1 ding.
Als ik nu mijn laptop opzet gaat dat als volgd:
1. ik zet hem op en de power button blijft oplichten hoe het moet, even krijg ik het merk van de pc te zien met allemaal bolletjes die in een ronde draaien.
2. De power button blijft nog altijd constant branden en het scherm is zwart opgelicht.
3. ik kan wachten zo lang ik wil die situatie veranderd niet tenzij ik.
4 gewoon even de power button indruk en op de spatiebalk druk dan krijg ik het windows aanmeld scherm en kan ik gewoon verder.
5. dit wil ik niet en moet veranderen zo als normaal, iritant vind ik dit
ik heb al een herstel willen doen maar dan zegt hij dat ik terug moet keren naar de originele versie ( windows 8 ) en dat wil ik niet.
Mvg
Fwanky
Dat is wel heel vreemd. Ik heb zelf windows 10 en heb er geen problemen mee.
Kun je niet start -> instellingen -> bijwerken en beveiliging -> systeemherstel -> deze pc opnieuw instellen (Aan de slag)
Laat me iets weten 🙂
@Arthur2 schreef:
Dat is wel heel vreemd. Ik heb zelf windows 10 en heb er geen problemen mee. Kun je niet start -> instellingen -> bijwerken en beveiliging -> systeemherstel -> deze pc opnieuw instellen (Aan de slag) Laat me iets weten 🙂
Nen volledige nieuwe install gedaan en niks is veranderd. grtzFwanky
Hoi Principis,
Het is een HP pavilion 17 notebook pc Productnummer: K1R98EA#UUG met intel processor 8 gig geheugen 1tb harde schijf enzv......
Grtz
Fwankster