Beantwoorden
Ex-Netweter

Welk antwoord op groepsaankoop.be

geachten, (aan groepsaankoop.be)

Het voorstel om eventueel van telecombedrijf te wisselen levert voor mij geen enkel meerwaarde, en zeker geen honderd(en) euro's.

Het voorstel is alleen geldig als mensen gelukkig zijn met de bijkomende "pakets" die boven hun normale abonnement of pack wordt gegeven.

Voor iemand die daarin geen interesse heeft is de besparing vergeleken met Telenet nul,nul.

Mij zou het interesseren  een groepsofferte die in compensatie van een verhoogde tarif  6 maanden de huur van mijn digicorder aanbied of iets gelijkaardig.
Mij doe je geen plezier met gratis sport, film netfix enz.

Ik wil dat de basis behoeften zoals internet, telefoon, digitaal TV niet duurder worden.

Met vriendelijke groet,

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Hey

met deze post gaat groepsaankoop.be niet reageren , zelfs al niet lezen denk ik

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Hoi,

Mijn excuses maar dat geklaag en die groepsaankoop vind ik persoonlijk zever...

Kijk hoeveel Telenet investeert, ze moeten het geld ergens vandaan halen en ze zijn natuurlijk ook nog de snelsten van het land.
Ook hebben ze veel minder technische problemen (naar eigen ervaring) dan Belgacom.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Sjaakie
Freshman Meerweter
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. It's your ninth party!

Hallo Monique,

Ik ben het volkomen met je eens en dan ook nog de rompslomp die komt kijken bij het overstappen naar een andere provider, zoals een ander e-mailadres , verlies van domeinnaam (in mijn geval) los van de installatie van andere programma's en apparatuur.

Ik ben al 15 jaar klant van Telenet en ben het niet altijd eens met hun prijsverhoging, maar voor al het overige ben ik wel tevreden van de service en wat ze me aanbieden.

Ik ben ook geen sportman en kijk bijna nooit TV, want via mijn internetverbinding kan ik ook alles en anders zouden er te weinig uren in een dag zitten voor me, want er moet nog wat gewerkt worden ook hé Smiley Vrolijk

Sjaakie
www.sjaakie.be
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik ben het volledig met je eens en eerlijk gezecht heb ik zeker geen klachten over de dienstverlening van Telenet, . 

0 Likes
Beantwoorden