24783
netweters
|
152652
antwoorden
|
20728
vragen
|
Na upgrade naar windows 10 werkt het telenet account niet meer, bij gebruik van windows mail. AVG internet security werd uitgeschakeld, account gewist en na heropstart van laptop opnieuw ingesteld. Bij telenet blijken ze het ook niet te weten. De juiste procedure en instellingen zijn zelfs niet te vinden. Iemand? "de instellingen voor uw account Telenet zijn verouderd". Iemand een idee?
Dag RudyMoons,
Staat er vanboven dan ook geen balke je met iets in de aard van "nu de instellingen vernieuwen"?
Ook ik heb het probleem zoals hierboven beschreven.
De melding 'nu de instellingen vernieuwen' kwam inderdaad rechtsbovenaan mijn scherm. Nu niet meer zichtbaar. Welke instellingen zetten jullie bij server inkomende/uitgaande mail?
Iemand een oplossing????
De juiste stappen volgens jullie website zijn uitgevoerd.
Doch, geen resultaat.
Wat nu?
Zou het kunnen dat de datum op je toestel niet correct is (verkeerde jaar bijvoorbeeld)?
Het volgende kan een oplossing zijn..... maar als je niet weet wat powershell is begin je er beter niet aan:
- Open het start scherm
- Typ powershell
- Klik die met rechts aan en open deze als administrator. Bevestig de prompt met ja.
- Kopieer de onderstaande regel en plak die in powershell
Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
- Druk op enter om de regel uit te voeren.
- De apps worden nu gerepareerd. Na dit proces mag je het venster sluiten en de mail app testen.
Beste
Ik heb in powershell het commando dat u zei "Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}" uitgevoerd. Nu werkt echter geen enkele microsoft app meer. De namen zijn ook veranderd, windows mail noemt nu @windowscommunications... enzoverder wel drie zinnen lang.
Hoe kan ik dit ongedaan maken?
Dankuwel