Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Al 25 duimen! It's your ninth party! Tien op tien! A born reader!

Windows Phone apps aub...

Na twee jaar Android smartphone ben ik sinds kort over naar en WindowsPhone (versie 8.1). Op die paar dagen ben ik een overtuigde fan geworden van dit besturingssysteem. Voor mij is het in één woord 'geweldig', ik had hetal véél véél eerder moeten doen.  Maar ik merk dat er een paar apps zijn waaronder enkele van Telenet die ik niet kan installeren omdat ze niet beschikbaar zijn voor Windowsphone.  Dus Telenet aub graag snel WindowsPhone apps voor Triing, Vandaag.be en Telenetsupport. Het kan wel voor Yelo, waarom de rest dan niet? Waar wachten jullie op ?????

10 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

het zou iets te maken hebben met de rechten via microsoft, het fijne ervan weet ik ook niet

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter

Ik betwijfel dat want Microsoft stelt alle nodige tools gratis ter beschikking, ook zij hebbben baat bij een groot scala aan apps.  http://www.microsoft.com/netherlands/start/windows.aspx

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

maar om die te ontwikkelen ...

zal toch niet makkelijk zijn?

Petito | Ere-Krak
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik vind het ook een groot gemis...De apps voor Windows Phone. Ik overweeg zelfs om over te schakelen enkel voor de apps in Google Play en Itunes...Nochtans ben ik heel tevreden over het besturingssysteem van Windows.
0 Likes
Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter

@Ex-Netweter schreef:
Ik vind het ook een groot gemis...De apps voor Windows Phone. Ik overweeg zelfs om over te schakelen enkel voor de apps in Google Play en Itunes...Nochtans ben ik heel tevreden over het besturingssysteem van Windows.

Ja, same feeling.  WindowsPhone 8.1 is gewoon keigoed (mijn ervaringen) en ik ben zeker geen Microsoft adept.  Als ik merk dat een bepaalde app die ik wil niet beschikbaar is dan stuur ik een bericht naar d euitgever van de app.   En dat blijkt soms te werken. Voor de Recycle app en de app van Ticket Restaurant kreeg ik toch al goed nieuws dat men er mee bezig is.  Telenet zelf stelt op dat vlak nog teleur.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Windows phone is goed maar er zijn zeer weinig apps op (zelfs geen officiele youtube app) Belgacpm heeft voor zover ik weet ook geen apps op WP
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Heb voor mezelf de knoop doorgehakt en beslist om over te schakelen naar een Samsung s4 of s5 mini. Dit enkel voor de compatibiliteit van de apps, zoals Trrring, de Telenet Support app en zoveel andere. Ik heb er een dubbel gevoel bij, want mijn voorkeur voor Windows Phone blijft...
0 Likes
Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter

Volgens een medewerkster van de Helpdesk is Telenet bezig met de ontwikkeling van bepaalde Windows apps. Zij was blijkbaar goed op de hoogte omdat ze in haar persoonlijke omgeving mensen kende die de apps ook missen. Vandaar speciaal interesse in de materie.  Het 'probleem' is wel degelijk gekend, zeker omdat Telenet ook Nokia's met windowsphone aanbiedt.

Ex-Netweter

0 Likes
Beantwoorden
Pien
Experienced Beetjesweter
All I want for X-mas is YOU Handje vol! Leesbeest! Leesclubje starten?

Vandaag een mailtje binnengekregen. Vanaf nu een Smartschool-app gratis voor iOS, Android en Windows Phone. Waarom kunnen kleinere (Vlaamse) firma's dit wél en Telenet niet? Sorry, maar de Triiing app bestaat nu al heel lang voor andere systemen, tijd voor een Windows Phone-versie. Zeker nu dit platform meer en meer aandeel verovert (thuis 3 Windows Phones intussen, mét King / Kong - eigenlijk schandalig dat we in de kou blijven staan).
0 Likes
Beantwoorden