24762
netweters
|
152517
antwoorden
|
20715
vragen
|
Waar moet ik dit ergens selecteren dat als ik op iemand zijn berichten antwoord , dat dit niet steeds boven het bericht van de persoon komt. maar ik zou graag willen dat dat de berichten onderaan worden weergegeven op volgorde. Dank u.
@mvd09111966 schreef:
bedankt weer al voor het vele aandacht op dit forum. Het word tijd om eens naar ergens anders uit te kijken.
Mag ik dan ook geen vakantie nemen?
Weeral 2 onozelaars die elkaar gevonden hebben. Slaap zacht vanacht.
Als dit een forum is zou ik aan de moderators toch eens even willen zeggen dat zulke idioten die hier steeds de spot drijven en niets hebben te vertellen dan flauwe kul. Als ze dan hun mond houden. Ik ben in de tijd ook buitengegooid voor zaken waar we maar zullen over zwijgen en daar had ik helemaal niets mee te maken.
Sorry hoor dat wij niet zo slim zijn om uw vraag te begrijpen. Ik doe nu een poging om dit te begrijpen en mijn antwoord komt nu onderaan te staan in volgorde volgens mij. De eerste reactie staat eerst en de volgende komen erachter.
Sorry dit overstijgt mijn inteligentieniveau.
@mvd09111966 schreef:Als dit een forum is zou ik aan de moderators toch eens even willen zeggen dat zulke idioten die hier steeds de spot drijven en niets hebben te vertellen dan flauwe kul. Als ze dan hun mond houden. Ik ben in de tijd ook buitengegooid voor zaken waar we maar zullen over zwijgen en daar had ik helemaal niets mee te maken.
Misschien moeten ze @igvfer, @Arthur2 en mij dan ook maar buitengooien... 🙂
@mvd09111966, @BertXL, @igvfer, @Arthur2,
We waarderen iedereen zijn feedback en bijdragen aan de community. Wanneer de vraag of opmerking niet helemaal duidelijk is, mag je gerust meer info vragen. Doe dit uiteraard wel met respect voor elkaar.
@mvd09111966, kan je wat meer info bezorgen over je opmerking? We kijken dit graag met je na.
@mvd09111966 schreef:
Vincent voor mij doen ze maar door maar ik blijf hier niet op zo een belachelijk forum als hier niet goed gemodereerd word. Dus zal ik tevens ook naar een andere operator gaan.En kunnen de kindjes hun gang gaan.
Ik zie het probleem niet er zijn hier 4 mensen die geen flauw idee hebben waar jij het over hebt.
Sommigen onder ons reageren dan niet, ik zou hebben gevraagd voor meer uitleg maar ik ben nu eenmaal niet 24/7 op de community en zeker niet omdat ik vakantie heb.
Als jij daarnaast ook nog eens onvriendelijk bent en zegt dat we belachelijk doen dan moet je geen hulp verwachten.
PS. Als iedereen alleen maar serieus mag zijn dat is het leven nogal verdomd saai... En nog een extra opmerking de meeste berichten van jou stralen alleen maar negativiteit uit dat is voor niemand aangenaam en misschien moet je daar iets aan veranderen.
@mvd09111966 schreef:Waar moet ik dit ergens selecteren dat als ik op iemand zijn berichten antwoord , dat dit niet steeds boven het bericht van de persoon komt. maar ik zou graag willen dat dat de berichten onderaan worden weergegeven op volgorde. Dank u.
Linksbovenaan staat een fuchsia knop Beantwoorden.
Rechts van die knop staat een veld met de tekst Onderwerpopties.
Klik op Onderwerpopties. Klik dan op "Van oudste naar nieuwste sorteren".