Beantwoorden
MVH
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
Pionier It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party!

hoe kan je email sturen naar klantendienst

 
0 Likes
Beantwoorden
13 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

hoe kan je email sturen naar klantendienst

0 Likes
Beantwoorden
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Even demarreren...

hoe kan je email sturen naar klantendienst

Heeft het antwoord van @Area57 je verder kunnen helpen @MVH? Mocht het een goede tip geweest zijn selecteer je het bericht dan als oplossing? Zo kan iedereen de oplossing makkelijk terug vinden via de zoekbalk. 

 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

hoe kan je email sturen naar klantendienst

een formulier is geen echte mail, dus ik vraag me af of dit wel een juist antwoord is ... Ik heb ook al veel gevloekt op het feit dat ik mijn vraag telkens opnieuw moet intypen in dat formulier en de helft van de tijd niet eens een referentie heb om op een gestructureerde manier te verwijzen naar een vorig telefoongesprek of formulier

mvg

Bert


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

hoe kan je email sturen naar klantendienst

Dit is de enige manier om tn te contacteren, je krijgt een ref van je verzonden mail.

F..................  

 

bij contact kan je steeds bijhouden wanneer je gebeld hebt en daar naar verwijzen

elk beantwoord  inkomend gesprek wordt bijgehouden( op voorwaarde dat je met een gekend nummer belt)

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

hoe kan je email sturen naar klantendienst

Dat het de de enige manier is, is hierboven al gezegd maar daarmee is het nog geen mail 🙂

 

Dat de historiek aan de Telenet kant bijgehouden wordt is duidelijk, maar daarmee heeft de gebruiker nog niet de voordelen van een mail met alle  verzonden berichten erin. Een mail  die over en weer gezonden wordt bevat de ganse historiek voor beide kanten in een oogwenk.

 

Ter info: de referentie F_... staat ook niet in alle mails, alleen in de automatisch gegenereerde. Als een Telenet werknemer hierop zelf antwoordt via mail,  staat daarin geen F.... en ben je dus de link al kwijt. Als je alles daarna opnieuw intypt in het formulier, krijg je een nieuw F-nummer en is het spoor helemaal zoek.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

hoe kan je email sturen naar klantendienst

Het blijft omslachtig, maar toch begin ik niet aan Facebook of Twitter alleen maar omdat Telenet dat graag heeft.....

 

het blijft een povere email benadering.

 

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

hoe kan je email sturen naar klantendienst

Dat is niet volledig waar.

 

De formulieren zijn er voor een rede zoals dingen te kunnen automatiseren. Zo komen mails direct bij de juiste diensten terecht zodat ze sneller en effectiever deze kunnen verwerken. Als iedereen willekeurig een subject/onderwerp opgeeft gaan de dingen veel meer tijd in beslag nemen.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

hoe kan je email sturen naar klantendienst

Als iedereen de referentie in het subject laat staan kan je het ook perfect automatisch verwerken (en geloof me, ik weet er ook iets van Man Knipoog ). Voor diegenen die de referentie uit het subject  verwijderen is het dan hun eigen schuld dat het trager gaat...

Als je je antwoord herleest zul je weer moeten vaststellen dat het Telenet-centrisch is en niet klantgericht... De automatische verwerking bij Telenet staat centraal en niet het gemak van de klant om te antwoorden en de conversatie op te volgen.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

hoe kan je email sturen naar klantendienst

Wanneer jij een mail zou sturen met een fout in het subject waardoor je mail nooit aankomt of verloren gaat mag die arme medewerker aan de andere kant van de lijn het ontgelden en wat hou je over? Een ontevreden klant die mogelijk zijn diensten stop zet en gaat hij het bedrijf de schuld geven hoewel het bedrijf er niets aan kan doen .

 

Waarom denk jij dat steeds meer bedrijven werken met een ticket systeem? Om een betere en snellere en simpelere service te leveren naar de klant toe. Dat is een win-win situatie.

 

Het is dus VOOR de klant dat ze het doen. Je kan er dan wel iets van kennen...  maar als je dat niet wil inzien heb je een probleem.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

hoe kan je email sturen naar klantendienst

Dat ticketsysteem is ook niet altijd zo fantastisch (zoals bij Tp-Link) maar meestal werkt het wel goed 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

hoe kan je email sturen naar klantendienst

 Een ticketsysteem is een intern opvolgingssysteem waarbij elk probleem geidentificeerd wordt met een nummer. Hoe je dat probleem aanbrengt of bespreekt (formulier, mail, telefoon, SMS), staat los van het feit hoe het intern opgeslagen en opgevolgd wordt. 

Een ticketsysteem kan ook perfect via mail werken en staat los van het feit dat het verplicht via een formulier moet werken. Geloof me, ik weet er ook iets van, ik kom er ook alle dagen mee in contact 🙂

 

Maar coit, als jullie met ooglappen op willen werken en niet openstaan voor al de media die jullie zelf naar de wereld aanbieden, dan stop ik met er over te praten...


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

hoe kan je email sturen naar klantendienst

Dat is niet volledig waar.

 

Als alle info in een mail staat is dat 1 zaak.... maar stuur jij maar eens een mail via een niet bekend adres (jodelahihihiti@hotmail.com)  zonder enige info wie of wat jij bent  met enkel je probleem er in vermeld.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

hoe kan je email sturen naar klantendienst

zolang de ticketnummer  er maar bij staat in de mail zouden jullie daaruit alles moeten kunnen afleiden... (ook zonder formulier)


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden