Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

Kan men enkel een internet abonnement nemen i.v. b.v. een tv. abonnement? of internet + gsm? Want ik heb iets gevonden waar ik zonder schotel naar meer dan 2000 zenders kan zien; tevens heb ik daar ook  de Nederlande commerciëele zenders bij en ook die van andere landen overal yer wereld.

0 Likes
Beantwoorden
35 reacties
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

gratis streamen Is het kastje. Meer uitleg op de site gratisstreamen.nl
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7791
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

internet

Is toch ook niet goedkoop. 130 euro per jaar = ruim 10 euro per maand tel daarbij een deftige internetlijn met vrije download en dan zit je aan minstens 65 euro per maand. Voor misschien 20 deftige zenders en de rest brol. Elk zijn meug natuurlijk en zijn portemonnée.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

Waar zie je die tien euro staan? En die 130€  ben je ook niet verplicht te nemen. je kan 3 of 6 maandelijks abonnement nemen.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

internet

@mvd09111966
130/12=10,83
En jouw antwoord snap ik niet. Als je 3 of 6 maanden neemt dan kom je nog duurder uit.

 

@igvfer wil zeggen dat het niet goedkoop is.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

ja dat is waar als je 130€  neemt zal het in principe goedkoper uitkomen. Nu ik dit bericht typ eir ik de prijzen niet maar ik heb dat dus genomen, en dacht ook dat die installatie eenvoudiger was. Heb al gemaild naar die Hollanders om te vragen of die niet tegen betaling mijn installatie in orde willen brengen. Maar dit doen ze niet zeggen ze. Ik Denk dat dit voor een hollander een normale zaak is en dat het toestel daar veel gebruikt word. Ik denk dus wel dat het niet automatis vernieuwd word, en dit wou ik bedoelen als je dus ook een abonnement voor 3 of 6 maanden kan nemen. Dan is het wel iets duurder.

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

Wat  voor download abonnement moet ik dan nemen denk je. Ik heb nu  whoppa  internet fiber. Ik had eergisteren play-more en option France al verwijdert maar blijkbaar zijn daar geen wijegingen in gebeurt.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

internet

@mvd09111966 geen idee maar ik best eentje met zoveel mogelijk data of onbeperkt.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7791
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

internet


@mvd09111966 schreef:

Waar zie je die tien euro staan? En die 130€  ben je ook niet verplicht te nemen. je kan 3 of 6 maandelijks abonnement nemen.



Klopt maar het komt erop neer dat je tussen de 15 euro (45 euro voor 3 maanden) en de 10 euro (130 euro voor 12 maanden)  per maand zal betalen. Of dacht je dat je na 3 maanden niet meer zal moeten betalen als je wil voortkijken?Verlegen smiley



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7791
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

internet

Ik had eergisteren play-more en option France al verwijdert maar blijkbaar zijn daar geen wijegingen in gebeurt.

 

Ik denk dat je opties alleen kan verwijderen door te bellen naar het nummer 0800 66350 tijdens de kantooruren.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5248
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

internet


@Arthur2 schreef:
@mvd09111966 hangt er vanaf welke snelheid je wilt Proximus kan maximaal 90-100 mbps geven terwijl Telenet gegarandeerd u 200 kan geven. (Mits een marge meestal 180-200)

Dat is allemaal relatief. Je bent maar zo snel (of zo traag) als het traagste onderdeel in de keten. Ook al biedt Telenet je 200Mbps, als je verbonden bent met een server die "maar" 100Mbps haalt, dan is dat je maximum. Ik heb Basic Internet en heb absoluut niet het gevoel dat ik iets mis...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

Nee, dat denk ik niet. Die prijs zal het zelfde blijven, wel verwacht ik dat je na elke abonnements periode een nieuwe code krijgt die je dan moet invullen. Maar naar 4 dagen ben ik er nog niet uit.
0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

Dan zal ik morgen eens bellen.
0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

internet

Maar ik zit nu met die whoppa 200 en wou wat zakken omdat dit spel al niet zo goedkoop was 314€. Algoed is het ook niet elk jaar en ook beter dan een operator. Maar ik heb er één nodig dus kan ik mijn decoder houden voor opnames. Voetbal moet ik nog even wachten om te zien of ik Belgisch voetbal kan zien anders kan dat ook buiten; Want deze maand had ik weer een rekening van 130€. Ik heb het dan al financiëel moeilijk door een werkongeval over 13 jaar. dubbel bekkenbreuk en dan nog eens een  kwaadaardige hersentumor op 9 jarige leeftijd; Daarom ben ik ook blij dat ik die commerciële hollandse zenders kan nemen.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

internet

@mvd09111966
Als je gaat zakken naar Internet fiber 100 (50,35/maand) dan denk ik dat je te weinig volume zal hebben (200 GB)
Je kan Internet fiber 200 nemen maar dat kost 72,15 euro (dat is eigenlijk echt te duur als je het vergelijkt met business)

Ik denk dat je best Business fibernet 200 neemt dat is €50 exclusief btw maat heeft 3TB volume

@sb Wie verbind er nu met 1 server tegelijkertijd? Ik vind je opmerking niet echt toepasselijk in deze tijden. Ik heb deze maand 670,748GB verbruikt en ik download zeer vaak aan de maximum snelheid.@sb Wie verbind er nu met 1 server tegelijkertijd? Ik vind je opmerking niet echt toepasselijk in deze tijden. Ik heb deze maand 670,748GB verbruikt en ik download zeer vaak aan de maximum snelheid.

Die 200 Mbps is niet nodig nee voor gewoon surfen maar als ik Windows ISO's aan't downloaden ben dan wil ik wel dat het wat sneller gaat. Ik heb trouwens ook de uploadsnelheid nodig.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5248
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

internet

@Arthur2 Laten we het er dan op houden dat je bij snelheid rekening moet houden met verschillende componenten. En niet alleen servers. Tegenwoordig kunnen de netwerkkaarten 1Gbps aan, maar bijvoorbeeld wie nog met 10/100Mbps (jawel, die bestaan nog, netwerkkaart of gewoon een oude router) werkt heeft niet veel met een 200Mbps verbinding. Je bent slim genoeg om te weten wat ik bedoel. Sommige mensen denken dat ze "het snelste" moeten hebben, maar in de praktijk is dat niet altijd zo.

 

Nu en dan krijg ik mijn 100GiB (nu 150GiB) op, maar meestal heb ik wel voldoende. Niet iedereen downloadt Windows ISO's (670,748GiB, écht? Smiley Erg vrolijk )


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden