24776
netweters
|
152627
antwoorden
|
20723
vragen
|
Ik tracht My Telenet en de Telenet-services te koppelen.
Ik moet opgeven:
- klantennummer (en mijn naam & paswoord)
- bankrekeningnummer
- referentienummer
- referentiedatum
Het systeem antwoordt telkens: ongeldige combinatie. Verschillende pogingen op verschillende tijdstippen.
Dit begrijp ik niet: door het klantennummer weet Telenet toch de services dat dit gebruik? Waarom worden deze niet automatisch gekoppeld?
Ik heb dan maar de vraag trachten te stellen via email: helaas!! Dit systeem werkt ook niet (de vakken accountnummer en telefoonnummer kan ik niet invullen. Op de site wordt nergens melding gemaakt van een storing.
Zijn er nog ervaringen met 'My Telenet'?
Ik heb even gebeld...en de lieve mevrouw van Telenet zei dat zij ook niet kon koppelen: er was ergens een systeemfout bij Telenet en er was een gegeven dat in hun bestanden ontbrak (mijn rekeningnummer) . Maar de vrouw aan de telefoon zei dat het wel voor mij zou lukken woensdag.
Vandaag, woensdag, nogmaals geprobeerd: tevergeefs! Geen koppeling mogelijk.
En nu...?
Probeer anders eens via de support op facebook.
Je kan daar PMs sturen naar advisors, dan kan je het probleem direct ook testen
Je probeert best via digibox serienummer of mobiel telenet nummer je account te activeren.
mvg
Joachim
Beste,
Ik slaag er niet in my telenet te koppelen met de telenet services. Reeds vele malen geprobeerd. Bij de laatste poging wordt mijn identiteitskaartnummer niet aanvaard. Men zegt dat er geen overeenstemming is.
Gelieve mij te laten weten hoe ik moet te werk gaan om de koppeling toch tot een goed einde te brengen
Dank bij voorbaat;
Gilbert Artois
Nu.... de telenet login is geen noodzakelijk iets.
De telenet login is enkel nuttig wanneer je geen internet product hebt. Wanneer je een internet product hebt kan je alles doen via de internet login (bv a123456 of aa12345).
Als je een HD-Digibox of HD-Digicorder hebt, dan is het makkelijker om te koppelen via de serienummer van dat toestel:
http://klantenservice.telenet.be/content/serienummer-digibox-of-digicorder
Ik heb net hetzelfde probleem qua koppeling van identiteitskaartnr en referentienr en datum.
Hoe werd dit bij jullie opgelost?
dank u
Kristel
Bij mij ook dezelfde vragen: waarom dit alles????
ik heb een login en een paswoord gekregen, daarmee kan ik de modem,de wifi ,het subnet en de aangesloten computers en smartphones beheren.
Maar die login is weer niet goed genoeg voor Wifree. dat moet dan weer een "telenet login" zijn of een "internet login" man,man man wat een soep maken ze er weer van.
Nu met die "telenet login" lukt het niet zowel met ID kaart alsook met bankrekening nummer.
De eene zegt dat het IDkaartnummer/afrekining ongeldig zijn en de ander zegt dat de dienst tijdelijk onbereikbaar of niet beschikbaar is.
Aha... ik snap het : er zijn weer managers aan het werkt geweest! die hebben dit natuurlijk allemaal bedacht!
Uw login waar je alles mee beheert is voor degenen die internet hebben: 1 of 2 letterkes + aantal cijfers. Dat is de hoofdlogin en dat dient voor alles ook voor de WiFree.
Dit paswoord kan je alleen bekomen door in te loggen op mijn.telenet.be en daar op paswoord vergeten klikken voor deze login. Je bekomt dan een nieuw paswoord waarmee je kan inloggen en dan kan je dit veranderen. En dan kan je meerdere subaccounts maken met elk een eigen login en paswoord.
Een telenet login ( ik begrijp de verwarring) moet je alleen aanmaken als je geen internet hebt (alleen dtv, telefonie en of mobiel) En in de meest gevallen kan je daar niet mee op de homespots ofzo omdat je geen Telenet internetklant bent. Alleen mobiele klanten kunnen dan in beperkte mate daarvan genieten.
Dag igvfer
Behalve mijn eigen access-point(s) vind ik hier een TELENETHOMESPOT (onbeveiligd) en ook een TelenetWiFree.
Dat HOMESPOT werkt wel via de login / passwoord combinatie die ik heb. alleen de WiFree lukt niet.
Daarom dacht ik dat je daar weer een andere login voor nodig zou hebben.Bovendien maakt WiFree zich bekend als een WPA2 station, en moet dus het password lang genoeg zijn voor dit soort authenticatie.
Anyway ,het werkt niet
@Ex-Netweter schreef:Dag igvfer
Behalve mijn eigen access-point(s) vind ik hier een TELENETHOMESPOT (onbeveiligd) en ook een TelenetWiFree.
Dat HOMESPOT werkt wel via de login / passwoord combinatie die ik heb. alleen de WiFree lukt niet.
Daarom dacht ik dat je daar weer een andere login voor nodig zou hebben.Bovendien maakt WiFree zich bekend als een WPA2 station, en moet dus het password lang genoeg zijn voor dit soort authenticatie.
Anyway ,het werkt niet
In dat geval zou je best de Telenet klantendienst contacteren en de situatie zo uitleggen (homespot werkt wel, telenetwifree werkt niet).