Beantwoorden
Kaligra
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
It's your eighth party! Mooi, mooi! Pionier It's your seventh party!

met visa/mastercard betalen

ik snap in godsnaam niet waarom deze dienst wordt afgeschaft!!!!!!!

0 Likes
Beantwoorden
9 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

met visa/mastercard betalen

0 Likes
Beantwoorden
Yannick_
Professional Weetjesweter
Berichten: 56
My smart Valentine Trick or treat? Goed bezig! All I want for X-mas is YOU

met visa/mastercard betalen

Kaligra,

 

wat area57 meldt klopt inderdaad, dit is nog steeds mogelijk.

Flag ook zeker even zijn bericht als oplossing zodat iemand met dezelfde vraag dit ook altijd makkelijker kan terugvinden.

Yannick

Yannick

Kids today with techno music. You should enjoy the classics, like Hasselhoff. ~Reinhardt | Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Kaligra
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
It's your eighth party! Mooi, mooi! Pionier It's your seventh party!

met visa/mastercard betalen

ik heb gebeld, bleek het niet meer mogelijk. naar het schijnt zou het afgeschaft worden. online lukte de knop betalingen ook niet.

 

ik ga nog eens bellen, want het is niet de eerste keer dat ik verschillende antwoorden krijg op eenzelfde vraag.

 

edit: uitzonderlijk gesloten!

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

met visa/mastercard betalen

Telefonische betalingen doen via credit card wordt bij Telenet inderdaad niet meer aanvaard omdat de veiligheid niet 100% kan worden gegarandeerd. Mensen blijven de zwakste schakel.

Enkel via de Telenet website kan dit via credit card.

0 Likes
Beantwoorden
Kaligra
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
It's your eighth party! Mooi, mooi! Pionier It's your seventh party!

met visa/mastercard betalen

bij elk zichzelfrespecterend bedrijf kan men met VISA/MASTERCARD betalen, Telenet gaat efkes anders doen...

 

jah, en online kan je het bedrag niet zelf kiezen, dus blijft alleen een overschrijving open als optie, wat een eeuwigheid duurt voordat alles in orde is....

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

met visa/mastercard betalen

Ik zie het hele probleem niet eigenlijk....

 

Als je online betaalt (of via doccle) is dat normaal gezien het juiste bedrag via kredietkaart of bankkaart dus telenet is niet anders op dat vlak... en anders neem je een domiciliëring. Snel, handig en altijd op tijd.

 

Ik zie niet in waarom je een ander bedrag zou betalen dan wat er op de factuur staat? Dat maakt het enkel ingewikkelder voor iedereen.

 

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

met visa/mastercard betalen

online kan je enkel en alleen het totaal openstaand saldo betalen , dus het niet vervallen bedrag staat er ook reeds bij.

het is een keuze die je zelf moet maken , alles betalen en je diensten binnen het uur terug of via overschrijving betalen en enkele dagen later je idensten terug hebben.

ik zie ook het problem niet, betalen moet je toch dus beter te vroeg dan te laat

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Kaligra
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
It's your eighth party! Mooi, mooi! Pionier It's your seventh party!

met visa/mastercard betalen

in dat totaalbedrag staat ook een nieuw opgemaakte factuur. ik weet niet hoe het met jullie zit, maar soms kan eern mens het financieel moeilijk hebben. ik wil de achterstal betalen dat wel, maar het nieuwe factuur nog niet, dat mag toch of niet soms?

 

trouwens, online met visa/mastercard betalen mag wel, maar aan de tel niet?! ik zie het logica er niet in...

 

maar goed, ik trek mijn conclusies...

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

met visa/mastercard betalen

Ik begrijp dat stukje wel dat het financieel niet altijd evident is..... maar dat terzijde.

 

Er zijn minder bedrijven dan je denkt die telefonisch toelaten via kredietkaart e betalen en het risico is voor jou veel groter. Wanneer iemand ongewenst meeluistert en de gegevens van je kaart heeft kan er fraude ontstaan. Vergezocht? Nee hoor want dat is momenteel een reëel feit en een rede dat voor de veiligheid van de klant gekozen is waardoor het telefonisch niet meer mogelijk is.

 

Wanneer het onmogelijk is om je facturen tijdig te betalen dien je een keuze te maken. Een downgrade van je product of kiezen voor een alternatief want anders kom je in een cirkel terecht zonder einde waardoor je mogelijk zwarte sneeuw gaat zien.

 

Ik ken je situatie niet en ik hoef deze niet te kennen... maar dat is toch wat ik zou overwegen naarmate wat ik lees.

 

 

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden