41242
netweters
|
17805
gesprekken
|
19234
vragen
|
ik snap in godsnaam niet waarom deze dienst wordt afgeschaft!!!!!!!
Dat kan toch nog steeds ?
http://klantenservice.telenet.be/content/betalen-bij-geschorste-diensten
Kaligra,
wat area57 meldt klopt inderdaad, dit is nog steeds mogelijk.
Flag ook zeker even zijn bericht als oplossing zodat iemand met dezelfde vraag dit ook altijd makkelijker kan terugvinden.
Yannick
ik heb gebeld, bleek het niet meer mogelijk. naar het schijnt zou het afgeschaft worden. online lukte de knop betalingen ook niet.
ik ga nog eens bellen, want het is niet de eerste keer dat ik verschillende antwoorden krijg op eenzelfde vraag.
edit: uitzonderlijk gesloten!
Telefonische betalingen doen via credit card wordt bij Telenet inderdaad niet meer aanvaard omdat de veiligheid niet 100% kan worden gegarandeerd. Mensen blijven de zwakste schakel.
Enkel via de Telenet website kan dit via credit card.
bij elk zichzelfrespecterend bedrijf kan men met VISA/MASTERCARD betalen, Telenet gaat efkes anders doen...
jah, en online kan je het bedrag niet zelf kiezen, dus blijft alleen een overschrijving open als optie, wat een eeuwigheid duurt voordat alles in orde is....
Ik zie het hele probleem niet eigenlijk....
Als je online betaalt (of via doccle) is dat normaal gezien het juiste bedrag via kredietkaart of bankkaart dus telenet is niet anders op dat vlak... en anders neem je een domiciliëring. Snel, handig en altijd op tijd.
Ik zie niet in waarom je een ander bedrag zou betalen dan wat er op de factuur staat? Dat maakt het enkel ingewikkelder voor iedereen.
online kan je enkel en alleen het totaal openstaand saldo betalen , dus het niet vervallen bedrag staat er ook reeds bij.
het is een keuze die je zelf moet maken , alles betalen en je diensten binnen het uur terug of via overschrijving betalen en enkele dagen later je idensten terug hebben.
ik zie ook het problem niet, betalen moet je toch dus beter te vroeg dan te laat
in dat totaalbedrag staat ook een nieuw opgemaakte factuur. ik weet niet hoe het met jullie zit, maar soms kan eern mens het financieel moeilijk hebben. ik wil de achterstal betalen dat wel, maar het nieuwe factuur nog niet, dat mag toch of niet soms?
trouwens, online met visa/mastercard betalen mag wel, maar aan de tel niet?! ik zie het logica er niet in...
maar goed, ik trek mijn conclusies...
Ik begrijp dat stukje wel dat het financieel niet altijd evident is..... maar dat terzijde.
Er zijn minder bedrijven dan je denkt die telefonisch toelaten via kredietkaart e betalen en het risico is voor jou veel groter. Wanneer iemand ongewenst meeluistert en de gegevens van je kaart heeft kan er fraude ontstaan. Vergezocht? Nee hoor want dat is momenteel een reëel feit en een rede dat voor de veiligheid van de klant gekozen is waardoor het telefonisch niet meer mogelijk is.
Wanneer het onmogelijk is om je facturen tijdig te betalen dien je een keuze te maken. Een downgrade van je product of kiezen voor een alternatief want anders kom je in een cirkel terecht zonder einde waardoor je mogelijk zwarte sneeuw gaat zien.
Ik ken je situatie niet en ik hoef deze niet te kennen... maar dat is toch wat ik zou overwegen naarmate wat ik lees.