Ben al 16 jaar klant bij telenet.... zodra digitale televisie hier beschikbaar was heb ik het aangevraagd. kortom ik ben een vaste klant van telenet. maar dit moet me wel van het hart. sinds enkele maanden heb ik problemen met mijn modem.... Geregeld dat het signaal voor geruime tijd wegviel..... Telkens gebeld naar telenet, telkens een test gedaan en telkens was de modem niet "stabiel" te krijgen. Met als gevolg dat er een afspraak werd gemaakt om een technieker te laten langskomen. na enkel minuten, soms een uur, soms een halve dag, werd het signaal terug actief (joost mag weten wat hier de reden van was). terug internet, digicorder terug interactief, enz.... afspraak afgezegd, om geen bijkomende kosten te krijgen voor een interventie die niet nodig was..... gisteren was het weer van patat. telenet gebeld, weer getest, weer niet stabiel..... Weer afspraak "willen" maken.... nu was ik slimmer en heb ik gevraagd of het niet mogelijk was om van de eerste keer de modem te ruilen... blijkbaar was dat geen probleem.... (waarom is mij dat niet eerder voorgesteld??????) andere modem gaan halen, zelf geinstalleerd, wachten, modem proberen te activeren, lukte niet. telenet gebeld. konden mij niet helpen omdat de dienst die de achterliggende problemen veroorzaakte niet aanwezig waren omdat het weekend was. maw zit ik hier nu al een heel weekend zonder internet. Ben me hier aan het behelpen met een zwak signaal van de buren (wiifree) op mijn laptops en een usb tethering via smartphone die dan weer wireless is geconnecteerd met wiifree op mijn vaste desktop. mijn digicorder is niet interactief, omdat er 1 dienst was bij telenet die niet werkten, ommdat het weekend was????? zo een groot bedrijf heeft geen permanentie op hun diensten????? kan ik moeilijk aannemen..... begrijpen wie begrijpen kan..... ik ben heel tevreden van de diensten van telenet, zolang ze werken, zolang ik niet moet bellen, om geholpen te worden..... eerst laten ze je minutenlang wachten voor der iemand aan de lijn komt, werken ze met een externe telefoondienst, krijg ik iemand aan de lijn die nog minder van de technische kanten van een computer, netwerk kent dan mijn schoonmoeder.... ze kunnen toch niet helpen... ze jagen je van her naar der. kunnen je niet helpen op een zaterdag middag..... komaan zeg..... en dat voor een miljoenen bedrijf...... deze keer ben ik echt pissed. spijtig dat pas op zondagavond mijn euro valt om hier een bericht te plaatsen.... mij kunnen ze toch niet helpen voor maandag. kan alleen maar hopen dat andere personen behoedt zijn om op een zaterdag zijn modem om te ruilen, of andere diensten te activeren via selfstarter. want wanneer der zich een probleem voordoet waarin vermeld wordt om contact op te nemen met de technische dienst, ze je toch niet kunnen helpen omdat er op een weekend niet wordt gewerkt bij telenet....