Beantwoorden
stevenbr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

visakaart

Via deze weg ga ik proberen een  antwoord te krijgen want via mail geen reactie en via telefoon onvoldoende info of ontwetendheid .

Ik verblijf heel veel in het buitenland en ik betaal altijd mijn rekening met visakaart .( ik heb geen Belgisch rekeningnummer )

Als ik naar mijn telenet ga kan ik enkel betalen met overschrijving ( geen visa,bancontact,....)

Als ik mijn rekening niet betaal krijg ik na 1 maand een herinnering en een kost van 8 € , ik kan terug niet betalen met visa , BC,...  de volgend maand krijg ik terug een herinnering  (via sms en mail )van het openstaand saldo en het bedrag van de volgende maand , ik wil terug betalen en weer hetzelfde probleem . na 15 dagen laatste herinnering worden mijn diensten afgesloten en dan kan ik wel met visa betalen !  Wat telenet dan wel doet is 8€ intrest en 15€ kosten rekenen . Hoe is dit in godsnaam mogelijk en dit is nu al meerdere maanden aan de gang . Reken zelf maar eens uit wat ik al betaald heb aan kosten ....

Als ik nu geen oplossing krijg stop ik ermee na 20 jaar trouwe klant

0 Likes
Beantwoorden
9 reacties
Steven_E
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Laat de zon in je hart! It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

visakaart

Je hoeft toch geen Belgisch rekeningnummer te hebben om een overschrijving te doen naar een Belgisch rekening nummer? Binnen de eurozone zijn overschrijvingen tussen EU landen trouwens altijd gratis.

Ik vind niet dat je van Telenet kan verwachten dat ze Visa of Mastercard aanbieden. Dat doen andere providers toch ook niet?

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

visakaart


@Steven_E schreef:

Je hoeft toch geen Belgisch rekeningnummer te hebben om een overschrijving te doen naar een Belgisch rekening nummer? Binnen de eurozone zijn overschrijvingen tussen EU landen trouwens altijd gratis.

Ik vind niet dat je van Telenet kan verwachten dat ze Visa of Mastercard aanbieden. Dat doen andere providers toch ook niet?


Dat wordt alleen gedaan als de diensten afgesloten zijn wegens wanbetaling dan kan men met VISA, Mastercard en Bancontact/Maestro betalen zodat de afgesloten diensten terug geactiveerd kan worden op dezelfde dag.

 

stevenbr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

visakaart

En waarom kan dit enkel als de diensten afgesloten zijn ??
0 Likes
Beantwoorden
stevenbr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

visakaart

 
0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

visakaart


@stevenbr schreef:
En waarom kan dit enkel als de diensten afgesloten zijn ??

Dat moet je aan Telenet vragen.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

visakaart

Omdat overschrijvingen makkelijker te verwerken zijn vermoed ik.

Maar dat is toch geen probleem?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ab33506
Experienced Meerweter
Berichten: 168
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. My smart Valentine

visakaart

Ik kan volldig de bal verkeerd slaan. 

Naar mijn idee is een Visakaart gekoppeld aan een gewone bankkaart.

Een visakaart is GEEN bankkaat, wel een KREDIETKAART.

 

Je kan dus volgende oplossingen uitvoeren:

Via dom-iciliëring, en vooraf een bedrag op je zichtrekening plaatsen.

Waar de "woonplaats" is van de zichtrekening speelt bij telenet geen rol.

Anders is het bv in Nederland met Canal-Digital. Daar moet je een zichtrekening hebben in Nederland.

 

In elk europees land (dat moet je checken, sommige landen vertrekken anderen komen erbij Smiley Erg vrolijk

 

Terug naar Telenet & Visa. Naar de "states" moet je visa gekeurd zijn door de "states" een pro-forma check, maar toch...

 

Vraag het Eurpees BE-xxx aan bij telenet, en klaar is kees gekomen.

 

 

Strikt persoonlijk denk ik dat je meer problemen ziet dan er zijn.

Een Visa 'en consoorten' zijn KREDIETKAARTEN. Daar betaal je interesten op. Soms kunnen die hoog liggen... Als het bedrag op je Visa laag is...

 

Misschien vinf je hier meer uitleg

________________________________________
Laten we elkaars mening respecteren,
hoe fout die van u ook is.
0 Likes
Beantwoorden
Ab33506
Experienced Meerweter
Berichten: 168
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. My smart Valentine

visakaart

En dit zal aanslaan als een knal

________________________________________
Laten we elkaars mening respecteren,
hoe fout die van u ook is.
0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

visakaart

open een GRATIS belgisch rekening nummer en doe daarmee online elke maand je betaling of vraag een domi op deze rekening maar zorg dan wel dat je er wel geld opzet

 

visa kaart verrichtingen kosten ook voor de aanbieder en een overschrijving is gratis.

enkel in uiterste nood in functie van een klant vrij te stellen ,zal een visa/bc betaling via mijn telenet mogelijk gemaakt worden.

 

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden