24757
netweters
|
152408
antwoorden
|
20700
vragen
|
telkens als ik de computer aanzet krijg ik de melding geen internet verbinding waarom eingelijk is dat omdat het nieuwe pc is want met de vorige was dat niet het geval .OF is het Microsoft die moeilijk doet met hun vele accounts .na een aantal keren aanloggen en nog maar eens aanloggen lukt het dan toch en dan krijg je zo'n antwoord "kabel niet goed aangesloten " terwijl die kabels altijd aangesloten zijn en het bovendien draadloos VERBONDEN IS
Probeer eens een probleem oplossing uit te voeren van Windows.
Dit doe je zo:
=> Netwerkinstellingen => Adapteropties wijzigen => Rechtermuisknop op de adapter waar het kabeltje bij staat in de afbeelding => Problemen vaststellen
@Niels
Ik vraag me af of dat bij iemand op de wereld al ooit geholpen heeft.
Is dat niet gewoon voor versiering? 🙂
@JH1989 ik snap niet waar je het over hebt. Waar zie je dit scherm? En kun je ook eens een screenshot posten?
Mij heeft dat toch al eens geholpen (kabel uittrekken en opnieuw insteken zou ook werken maar ok)
Erg duidelijk is het niet want aan de ene kant zeg je dat 'die kabels altijd aangesloten zijn' en aan de andere 'is het bovendien draadloos'. Bedoel je dat je een bekabelde verbinding én een draadloze tegelijk probeert te gebruiken? Dat alleen al kan voor conflicten zorgen.
Gaat het hier om een desktop pc of een laptop?
Is de pc rechtstreeks verbonden (via kabel en/of wifi) met de Telenet modem of is hij verbonden met een andere router?
@Arthur2
Al gevallen gehad waarbij het hielp bij ' gateway'- en protocolproblemen.