Beantwoorden
RPhil29
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Alles op zijn plek!

Kleine haperingen Flow TV - Google TV

Ik ben intussen de Telenet Flow TV al enkele dagen aan het gebruiken op mijn Chromecast met Google TV. Ik merk dat er soms enkele kleine haperingen zijn tijdens het live kijken. Het geluid blijft gewoon doorspelen en ook de beeldkwaliteit blijft hetzelfde, maar de beelden lopen soms net iets minder vloeiend (soms maar 1 à 2 seconden). Bij andere apps heb ik dit probleem niet.

 

Is er nog iemand met dit probleem? 

0 Likes
16 reacties
ChristofW
Experienced Meerweter
Berichten: 119
Een bus vol! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Kleine haperingen Flow TV - Google TV

Gebruik Telenet Flow (daarvoor Yugo) nu 1 jaar. In het begin was het niet echt on-par kwa features maar sinds een paar updates zit dat wel snor.

 

Ik gebruik een Apple TV 4K, bedraad, internet 150 mbps. Geen haperingen of slechte werking, in feite stabiel.

 

Interface nooit een echte fan van geweest. De combinatie Video-On-Demand via Streamz en Live-TV opnames zijn verwarrend. Iets vinden in de app is moeilijk. Het laden van je opnames is traag. Het zappen tussen de zenders duurt te lang.

 

Waar ik wel zwaar in teleurgesteld ben is nog maar recent bij het aflopen van de Yugo All-In promo en het overschakelen naar One. Het is nu toch wel een zeer beperkt zender aanbod voor 9,5 EUR: VRT kanalen (waarvoor ik al belastingen betaal), VTM kanalen (die ik ook kan zien via de VTM GO app, die trouwens ook goed werkt) en de Telenet kanalen (de Play zenders). Met Yugo had ik 7 extra zenders waar ik nog het meeste naar keek: 1) Fox 2) Discovery, 3) Nat Geo, 4) Comedy Central, 5) MTV, 6) Nickelodeon, 7) Nick Jr. Ik heb een 4-jarige zoon die gek is van Paw Patrol en Blaze. Die staan op Nick Jr. en namen we ook elke dag op.

 

Wat betreft de VRT Nu app, hier even een formulier invullen dat ze dit zo snel mogelijk moeten ontwikkelen 😉

 

Daarnaast nu al 2x bij een abonnementswissel geen toegang tot TV Flow: aanmelden niet toegelaten. 

 

Het voelt allemaal toch maar aan als geknoei en onduidelijke visie. De positionering tov iconic is uitermate mager. Het gedoe dat je een TV-box moet hebben voor de "echte" Telenet app te gebruiken. De vele wissels in Yugo naming en dan uiteindelijk naar Flow. De beperking op 5 toestellen. De integratie met Streamz. Het past allemaal toch niet goed. Heb niet de indruk dat Telenet veel heil ziet in die Flow App. Ter beschikking stellen op andere platformen dat dan weer wel (Samsung, LG). 

 

NL Ziet app geïnstalleerd (eerste maand gratis, nadien 7,95). Werkt zeer vlot, voldoende aanbod. Beter dan Flow.

 

TV Vlaanderen op een oude Mibox geïnstalleerd die de eerste maand gratis is (geen Apple TV app helaas). Ruim aanbod voor 9,95 EUR. Interface is wat oubollig maar wel snel.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Kleine haperingen Flow TV - Google TV

Moest er een app voor op de apple tv zijn bij tv vlaanderen was ik al lang omgeschakeld. Flow met 19 zenders is net iets te beperkt, ik had er graag de nederlandse zenders, eurosport en bbc bijgehad.

 

Die nieuwste formule met 7 zenders minder moet ik al zeker niet hebben.

 

Zodra mijn ouders een tv box krijgen zal ik gewoon de telenet tv app gebruiken met hun account, hopelijk zal dit werken.

 

Nu gebruik ik hun yelo als ik eens wil kijken naar eurosport.

0 Likes