Hallo,
voor mijn werk moet ik Linphone gebruiken,
en zowel via windows op laptop als iphone, geeft hij aan error during connection. Terwijl mijn broer via andere provider werkt het wel gaat met mijn login, hoe kan ik dit oplossen?
Kan je niet gewoon om raad vragen bij de admin op je werk?