Beantwoorden
jan00
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

PDF digitaal ondertekenen

hallo,

eerder deze dag heb ik ander PDF-document digitaal ondertekent via Adobe Acrobat met een EIDlezer

nu vanavond wou ik een tweede PDF-document ook digitaal ondertekenen terug via Adobe Acrobat terug met die EIDlezer, echter ...

dit laatste lukte niet, langs geen kanten kon ik de functie 'digitaal ondertekenen' bovenaan nu doen oplichten, activeren om het te gebruiken?

heb factuur dan maar 'oldskool' afgeprint, manueel ondertekend en terug gescand en nadien toch nog eens geprobeerd om het digitaal toch extra erbij te ondertekenen en nu lukte dit toch ????

alles is op zelfde PC gebeurd met paar uur verschil, niets van software veranderd en zelfde werkwijze, enigste dat anders is dat het gaat om verschillende nutsbedrijven, ligt oorzaak in opmaak en save van PDF bij die verschillende nutsbedrijven? andere reden?

dank voor jullie antwoord alvast, ben benieuwd

Jan

0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

PDF digitaal ondertekenen

@jan00  Dat zal inderdaad aan de opmaker van de het pdf document liggen. Of die het toelaat om het al dan niet digitaal te ondertekenen. BTW aangiften, belasting aangiften en dergelijke kan je zeker al digitaal ondertekenen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.