PeakHour-app leest geen data van Compal CH7465LG
iemand ervaringen met de PeakHour app?
heb deze geïnstalleerd om het download verkeer van wat dichter bij te bekijken.
de Macs worden perfect uitgelezen, maar wilde dit echter op het volledige netwerk krijgen dus moet deze geconnecteerd worden met de TN modem.
de app ziet de TN home gateway (Compal CH7465LG) maar leest geen traffic.
wanneer ik via terminal miniupnpc test lanceer krijg ik ook perfect alles weergegeven, alleen zit de Bytes Sent en Bytes Received vast, deze blijven beide op 429467295 staan, ook na verschillende testen, zelfde resultaat. De kerels van PeakHour geven aan dat de Modem/router moet terug op nul gezet worden want MAX_INT behaald.
dus hoe kan dat aangepast worden?
firmware fix?
iemand ervaring hiermee?
indien dit niet lukt dan zal het even wat kabel werk zijn en routen we alles naar de Orbi en wordt dit de router, nu staat deze als AP ingesteld. (wegens te lam om eindelijk die kabels eens te switchen)
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telemeter / Modem / PeakHour app