Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Telenet klantenprijs: Afmetingen TV's kloppen niet

Volgens mij zijn de afmetingen van die TVs verkeerd. Allemaal hoger dan breed, dat is best eigenaardig .

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: TV via telenet shop kopen....

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

Telenet klantenprijs: Afmetingen TV's kloppen niet

@Theo2 

Dan kan je toch het typenummer kopiëren en de specificaties op een andere website opzoeken me bvb Google.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Telenet klantenprijs: Afmetingen TV's kloppen niet

Ik wilde het op die blz melden, zodat ze het kunnen verbeteren..... maar ja dat is niet voorzien

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 529
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Telenet klantenprijs: Afmetingen TV's kloppen niet


@Theo2  schreef:

Volgens mij zijn de afmetingen van die TVs verkeerd. Allemaal hoger dan breed, dat is best eigenaardig .

 


@Theo2 Als je dit opmerkt, mag je het ons steeds laten weten via Facebook, Twitter of onder dit bericht. Dan mag je ons meegeven over welke toestellen het gaat en wat volgens jou de correcte afmetingen zouden zijn. Dan geven we dit intern door.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Telenet klantenprijs: Afmetingen TV's kloppen niet

Alle TV's die hoger zijn dan breed zijn verkeerd... want u verkoopt geen modellen met lange poot.

 

dwz. alle zijn verkeerd, behalve die waar de afmetingen vergeten zijn...😉

0 Likes