Beantwoorden
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

Xiaomi Mi Box: AirPlay ondersteuning?

Dag iedereen,

 

Momenteel hebben wij nog een WIGO 9GB, maar zouden overschakelen naar de OneUp for 2.

Oftewel met de Flow, oftewel zonder tv abo. (en dan de native apps gebruiken van de zenders).

 

Ik vroeg mij af of er op de Xiaomi Mi Box via Airplay afgespeeld kan worden? Op het internet vind ik wisselende antwoorden terug, sommige zeggen dat het niet lukt, anderen spreken van een extra android app maar dat je dan het scherm van je iphone moet recorden ofzo? Klinkt allemaal heel gek. 

 

De reden dat ik niet naar bv een Apple TV wil gaan is omdat ik als enige een iPhone heb en omdat voor AppleTV ook nog niet alle apps beschikbaar zouden zijn?

 

Is er iemand op dit forum die OF een Xiaomi Mi Box en/of een Apple TV gebruikt in plaats van een fysieke decoder? Werkt de Xiaomi met native Airplay? Of waarom ik beter toch voor een Apple TV zou kiezen? Kan mijn partner die géén iPhone heeft hier ook vlot mee werken? (ik vermoed van wel, los van de Airplay dan).

 

 

Tags (2)
0 Likes
1 reactie
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Xiaomi Mi Box: AirPlay ondersteuning?

Ik werk met een apple tv met flow tv(yugo), en ben er best tevreden over.

 

Het huidige flow heeft wel nog minder zenders.

 

Op de apple tv is vtm go beschikbaar, natuurlijk ook netflix, streams, disney+ enz..

 

Vrt kan je casten vanop je gsm met vrtnu app. Play4 is enkel via web beschikbaar.

 

Hier enkel appletoestellen dus weet nie of je ookkan casten met android.

0 Likes