Beantwoorden
Bruno06
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! It's your eighth party! Leesbeest! Leesclubje starten?

Kan met mijn gsm nummer niet meer bellen

Hallo,

vrijdag ben ik naar Telenet hoofdbureau in Mechelen geweest voor 2 nieuw gsm nummers en nieuw vaste nummer omdat wij lastig werden gevallen.die vrouw heeft mij goed geholpen.normaal zou de dag erna de gsm nummers moeten in orde zijn.de nummer van mijn vriendin is in orde maar mijn gsm nummer niet.heb nog altijd mijn oud nummer en ik kan zelf niet meer bellen of sms'n of gebeld worden.wie kan mij helpen aub??

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Kan met mijn gsm nummer niet meer bellen

bellen naar klantendienst, waarschijnlijk technisch iets niet correct doorgelopen

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Kan met mijn gsm nummer niet meer bellen

Gaat het hier over een nummer overdracht of effectief over een nieuw gsm nummer?

 

Indien een nummer overdracht kan het gebeuren dat er een fout is gebeurd bij de gegevens die zijn ingevoerd waardoor je huidige gsm operator de nummer niet kan overdragen naar telenet

 

Is het effectief een nieuw nummer kan er een activeringsprobleem zijn.

 

In beide gevallen kan je best bellen naar de klantendienst (015666666) zodat de gegevens aangepast kunnen worden of er een dossier kan worden aangemaakt om het in orde te brengen.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.