Beantwoorden
Tjo56
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Handje vol! Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Netjes!

Triiing app voor Windows Mobile.

Vraag reeds 3 jaar naar een triiing app voor Windows zonder resultaat. Windows werd destijds door de Europese Commissie veroordeeld voor haar eenzijdige browser I.E. maar wordt nu voortdurend benadeeld door enkel apps uit te brengen voor iOs en Android!
Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
12 reacties
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Triiing app voor Windows Mobile.

Ze zullen er wel met bezig zijn bij telenet,  maar Windows mobile devices zijn zo geen succesverhaal als Apple en android.  Dit zal volgens mij De reden zijn dat het er nog niet is

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
Tjo56
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Handje vol! Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Netjes!

Triiing app voor Windows Mobile.

Zijn er al drie jaar mee bezig, het enige probleem is dat je bij Windows-apps niet zoveel aankoop-, reclame en andere frustrerende brol kan plaatsen dan bij iOs en Android. Het is dus voor app-makers niet zo interessant. Over mijn Windows 10 en de syncronisatie ervan met mijn andere toestellen en smartphone ben ik anders zeer tevreden, nu nog de Triiing-app voor wanneer ik in het buitenland ben en iOs en Android vliegt de deur uit...

Tjo56
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Handje vol! Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Netjes!

Triiing app voor Windows Mobile.

Vanaf nu geen uitvluchten meer om geen Windows Apps te maken, lees onderstaande van Microsoft.

 

Android, Windows Phone of iOS? Er is één gemeenschappelijke ergernis: die éne app blijkt niet te bestaan voor jouw besturingssysteem. Met Windows 10 is dat verleden tijd!

We hebben er immers voor gezorgd dat app-ontwikkelaars nog makkelijker apps voor Windows Phone kunnen maken. Wie al een app bouwde voor pakweg de iPhone kan binnenkort die app makkelijk herwerken tot dezelfde app voor een Windows 10 toestel. Android-developers krijgen een soortgelijke oplossing . Onthoud misschien vooral de eerste letters van de projectnamen: Islandwood voor iOS en Astoria voor Android.

 

Deze oplossing klinkt vrij ambitieus, maar biedt zowel voor app ontwikkelaars als eindgebruikers niets dan voordelen. Een app ontwikkelaar ziet immers zijn doelpubliek plots fors uitbreiden zonder extra investeringen of moeite, en de gebruikers zelf krijgen gratis nieuwe apps voor hun Windows 10 smartphone die voorheen enkel bestonden in de App Store of Google Play! Waar project Astoria ontwikkelaars toelaat om te blijven programmeren in Java, doet Islandwood ongeveer hetzelfde voor iOS apps geschreven in Objective-C (voorlopig geen ondersteuning voor Swift). Dat wil zeggen dat nagenoeg elke app ook meteen naar een Windows app kan omgezet worden!

Interesse en ben je ontwikkelaar? Schrijf je in voor beide projecten. Eindgebruikers mogen zich hopelijk niet lang daarna verheugen op meer keuzemogelijkheden en minder ergernis. Elk Windows Phone 8 toestel is immers klaar voor Windows 10, en is bijgevolg een geschikte kandidaat voor gelijk welke app dan ook!

0 Likes
Beantwoorden
Thomas81
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
All I want for X-mas is YOU It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Triiing app voor Windows Mobile.

12% vind ik geen kleine aandeel. Als Telenet windowsgebruikers blijft negeren dan zie ik in de toekomst na de opening van de kabel deze gebruikers toch overstappen naar een provider die wel rekening houdt met windowsgebruikers.

Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Triiing app voor Windows Mobile.

@Thomas81 12%? grapjas Q3 2015 1.7%
http://wmpoweruser.com/gartner-confirms-windows-phones-1-7-market-share-in-q3-2015/

En ik denk in totaal 3% ofzo als je rekent hoeveel er nu in gebruik zijn.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
KaNi
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Triiing app voor Windows Mobile.

Graag reactie van telenet. Het is de enige windows-app die ik echt mis.

0 Likes
Beantwoorden
Thomas81
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
All I want for X-mas is YOU It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Triiing app voor Windows Mobile.

@Arthur2 Die 3% zijn wereldwijde cijfers, voor Europa is het ongeveer 10% en voor België 12%. Als je cijfers gebruikt, gelieve ze dan ook correct te gebruiken


http://www.netropolix.be/nieuws/windows-phone-zet-opmars-verder
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Triiing app voor Windows Mobile.

@Thomas81
Dat verklaart veel 🙂

Het is wel vreemd dat ze daar geen apps voor maken maar er valt niet veel aan te doen 😕
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Laureanne
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Triiing app voor Windows Mobile.

is er nog altijd geen app beschikbaar voor window 10 mobile ????

Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Triiing app voor Windows Mobile.

Als jij het niet ziet in de windows store dan niet.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Tjo56
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Handje vol! Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Netjes!

Triiing app voor Windows Mobile.

Telenet heeft mij laten weten géén Triiing app voor Windows ooit uit te zullen brengen! Zo zie je maar....

0 Likes
Beantwoorden
Tjo56
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Handje vol! Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Netjes!

Triiing app voor Windows Mobile.

Ik heb nochtans mijn Windowsphone bij Telenet samen met een King aangekocht...