24757
netweters
|
152406
antwoorden
|
20700
vragen
|
Hallo Telenet,
Kan U mij uitleggen waarom de optie ken-je-beller €4,25 moet kosten? Ter vergelijking: bij Proximus kost deze optie €2,99. Met GSM is dit zelfs geen optie maar inbegrepen bij alle operatoren.
Alvast bedankt voor uw antwoord.
en waarom niet op dit klantenforum ???? op facebook is het meeste toch allemaal onozele praat, laster enz.
Als er iets nooit op mijn PC zal komen, dan is het wel dat smoelenboek van Facebook !
Marc Zuckerberg lacht zich krom om al die dummies die er wel op gaan, dit zijn zijn eigen woorden !
Het is regelmatig in het nieuws dat er een of ander virus of malware door verspreid wordt en je e-mailadres wordt gewoon doorverkocht door hun, dat zijn allemaal inkomsten voor hun.
Zuckerberg heeft dit zelf enkele jaren geleden verkondgd dat de gebruikers van facebook dummies zijn !
Het is nog maar van vorige week geleden, dat er een kwaadaardig bestand gevonden werd op facebook, dat je binnen zou kunnen halen door op een een foto of filmpje te klikken, dit stond in de dagbladen (Het te Nieuwsblad) en zoals een van mijn voorgangers geschreven heeft, wordt het gebruikt om roddels te verspreiden en ruzies uit te vechten en elkaar zwart te maken en ik zit hier niet te liegen, maar we leven in een land met een vrije meningsuiting en ik schrijf dus wat mij goed lijkt en een bijdrage kan leveren aan de tevredenheid van de klanten van Telenet en niet gecensureerd door mensen zoals U.
En om te zeveren moet je op je facebook zijn en doe Marc Zuckerberg de groeten van me !
Eenmaal je ooit eens een account daar aangemaakt hebt, met je e-maiadres geraak je daar nooit meer van af, of wel soms ? ( leg me dat eens uit hoe je dat verwijderd dan)
Dat is mijn principe, nooit geen Facebook , Netlog, Badoo of welke (a)sociale polonaise aan mijn lijf !
Ze blijven dan toch mail naar je sturen, dat je "vrienden" zo missen !
Einde discussie, ieder zijn ding !
Ik ben niet van telenet maar voor die vraag moet je niet noodzakelijk bij Telenet zijn omdat het zo evident is.
Dat is gewoon een commericele keuze. 'Weergave oproeper' kost natuurlijk eigenlijk niets. Als je klanten kan laten betalen voor iets dat niets kost is dat zeer interessant. Telenet, en haar primaire concurent, hebben een mooi globlaal pakket van diensten voor een prijs die vele mensen te aanvaarden vinden.
Mensen gaan niet weglopen van Telenet omdat men moet betalen voor weergave oproeper. En bij de primaire concurent - Proximus - en zelfs de secundaire - Scarlet (dochter van Belgacom/Proximus) - moet je ook betalen daarvoor. Weliswaar minder, maar toch.
Iedereen wil een pack tegenwoordig, een bundel voor alle diensten. Te begrijpen, dat heeft zijn voordelen. Een gevolg is dan wel dat je globaal een mooi pakket hebt maar dat bepaalde details minder gunstig kunnen zijn. En zo'n detail is pure winst.
Ooit diende je te betalen om naar de voice-mail te bellen met uw GSM. Ergens in 1999-2000 meen ik is dat afgeschaft, denk dat het proximus was. En daar is toen reclame over gemaakt. Het gevolg is dat de concurenten volgde.
Zolang er geen reden is om het vragen van een vergoeding van weergave oproeper voor vaste telefoons bij de belangrijkste aanbieders af te schaffen zal dat niet gebeuren. En bekijk het van het het commercieel standpunt van die bedrijven; waarom zouden ze?
Wil je weergave oproeper voor vaste telefonie maar daar niet extra voor betalen dat moet je maar een andere aanbieder zoeken. Die bestaan wel, kleine onafhankelijke aanbieders van vaste Belgische telefoondiensten. Maar bijna geen consumenten weten dat of zien zoiets complex als het opsplitsen van diensten over verschillende lerveranciers zitten. Dus is er geen probeem.
ik vrees dat WalterBE het bij het rechte eind heeft 😞 helaas maar het is niet anders ....
ik heb sinds gisteren een vaste lijn en het eerste wat me opviel is dat ik de beller zijn nummer niet zag!
Beetje zuur om te zien dat dit een betalende optie is ....
had ik dit geweten .... er was geen vaste lijn gekomen !!!!
Ik begrijp niet dat dit niet gewoon als cadeau gegeven wordt aan Whop(pa) klanten.
Het kost hen niets en wij zijn er blij mee.
Dat vind ik ook, de dag van vandaag zou deze optie volledig gratis moeten zijn.
laat telenet dit maar eens herbekijken.