24781
netweters
|
152650
antwoorden
|
20727
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vanavond nog een bumpje voor @mARKSKEN, is er nog iemand online met tips en meer uitleg zodat @mARKSKEN de app kan installeren en kan gebruiken? Ben alvast benieuwd of er iemand kan helpen.
TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.
Misschien best eens grote schoonmaak houden en met een propere android beginnen. Daarna apps die niet noodzakelijk het interne geheugen nodig hebben op de sd kaart installeren en enkel de noodzakelijke apps op het interne geheugen?
Welke phone heb je trouwens?
Welke foutmelding krijg je?
ik heb zelf een oplossing gevonden ondertussen. Gezien ook de yelo app een fout gaf op onvoldoende geheugen heb ik deze gedesinstalleerd en opnieuw geinstalleerd en blijkbaar zonder probleem. Ik heb hetzelfde gedaan met triiing en ook na deinstallatie en installatie is alles vlot verlopen. Dus was er geen geheugenprobleem, wat ik al dacht gezien andere grotere apps konden upgraden maar is er een probleem met het upgraden van TN apps.