Beantwoorden
mARKSKEN
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Triiing update

Faalt bij gebrek aan geheugen.

Na reboot is er >500MB RAM vrij
Alle andere 'sources' hebben voldoende vrij, cache is de kleinste met 119MB vrije ruimte.
Triiing staat intern.

Huidige versie triiing werkt perfect, update werkt niet vanuit play
Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Even demarreren...

Triiing update

Vanavond nog een bumpje voor @mARKSKEN, is er nog iemand online met tips en meer uitleg zodat @mARKSKEN de app kan installeren en kan gebruiken? Ben alvast benieuwd of er iemand kan helpen. 

 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Triiing update

Misschien best eens grote schoonmaak houden en met een propere android beginnen. Daarna apps die niet noodzakelijk het interne geheugen nodig hebben op de sd kaart installeren en enkel de noodzakelijke apps op het interne geheugen?

 

Welke phone heb je trouwens?

 

Welke foutmelding krijg je?

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
mARKSKEN
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Triiing update

Heb zojuist google foto en google+ elk méér dan 21MB kunnen installeren zonder problemen. meteen daarna nog eens met triiing (13MB) geprobeerd maar pech, ook yelo geef nu een update maar die is 28MB en faalt ook
0 Likes
Beantwoorden
mARKSKEN
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Triiing update

ik heb zelf een oplossing gevonden ondertussen. Gezien ook de yelo app een fout gaf op onvoldoende geheugen heb ik deze gedesinstalleerd en opnieuw geinstalleerd en blijkbaar zonder probleem. Ik heb hetzelfde gedaan met triiing en ook na deinstallatie en installatie is alles vlot verlopen.  Dus was er geen geheugenprobleem, wat ik al dacht gezien andere grotere apps konden upgraden maar is er een probleem met het upgraden van TN apps.

0 Likes
Beantwoorden