Beantwoorden
Ex-Netweter

Vaste lijn via ipad

Is het mogelijk vaste lijn te ontvangen via iPad?

Dan hoef ik geen vaste telefoon aan te schaffen

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Vaste lijn via ipad

@Ex-Netweter schreef:

Is het mogelijk vaste lijn te ontvangen via iPad?

Dan hoef ik geen vaste telefoon aan te schaffen

Vanaf het moment je kunt een vaste lijn abbo  krijgen Smiley Knipoog.

Kan ook vragen waarom geen vaste telefoon  via computer, Smiley LOL.

Toekomst misschien.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Vaste lijn via ipad

Nee, maar je kan wel Freephone Europe vragen, Triiing installeren en je kan bellen met je Ipad maar er kan jou niemand opbellen.

Of je neemt het abonnement Fluo met Freephone Business dan kan je via een app bellen en gebeld worden op je tablet. (Dat is dan VOIP).

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Vaste lijn via ipad

Ik dacht zo dat het nu heden ten dage toch praktisch al uitvoerbaar moet zijn om mijn vaste lijn op iPad of computer te ontvangen..........thanks, misschien telenet de primeur?

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Vaste lijn via ipad

@Ex-Netweter schreef:

Ik dacht zo dat het nu heden ten dage toch praktisch al uitvoerbaar moet zijn om mijn vaste lijn op iPad of computer te ontvangen..........thanks, misschien telenet de primeur?

De primeur is er al maar alleen voor freephone Business. Zijn ze nog volop aan het uitbouwen. Er zijn nog wat practische problemen mee. o.a. dat je niet naar de hulpdiensten kunt bellen wegens de locatieproblemen. Voor een vast nummer wordt er gekeken naar het fysieke aansluitadres. Als dit bvb in Gent is en je belt met je tablet via de vaste lijn vanuit Brussel dan zien de hulpdiensten als locatie Gent en niet Brussel wat voor problemen kan zorgen. De oplossing komt maar dt hangt niet alleen van de provider af.

Maar zoals gezegd, ze zijn ermee bezig. Triiing, business freephone zijn de aanzet voor hetgeen je voor ogen hebt.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden