25.011
netweters
|
153.859
antwoorden
|
20.868
vragen
|
Is het mogelijk vaste lijn te ontvangen via iPad?
Dan hoef ik geen vaste telefoon aan te schaffen
@Ex-Netweter schreef:Is het mogelijk vaste lijn te ontvangen via iPad?
Dan hoef ik geen vaste telefoon aan te schaffen
Vanaf het moment je kunt een vaste lijn abbo krijgen .
Kan ook vragen waarom geen vaste telefoon via computer, .
Toekomst misschien.
Nee, maar je kan wel Freephone Europe vragen, Triiing installeren en je kan bellen met je Ipad maar er kan jou niemand opbellen.
Of je neemt het abonnement Fluo met Freephone Business dan kan je via een app bellen en gebeld worden op je tablet. (Dat is dan VOIP).
Ik dacht zo dat het nu heden ten dage toch praktisch al uitvoerbaar moet zijn om mijn vaste lijn op iPad of computer te ontvangen..........thanks, misschien telenet de primeur?
@Ex-Netweter schreef:Ik dacht zo dat het nu heden ten dage toch praktisch al uitvoerbaar moet zijn om mijn vaste lijn op iPad of computer te ontvangen..........thanks, misschien telenet de primeur?
De primeur is er al maar alleen voor freephone Business. Zijn ze nog volop aan het uitbouwen. Er zijn nog wat practische problemen mee. o.a. dat je niet naar de hulpdiensten kunt bellen wegens de locatieproblemen. Voor een vast nummer wordt er gekeken naar het fysieke aansluitadres. Als dit bvb in Gent is en je belt met je tablet via de vaste lijn vanuit Brussel dan zien de hulpdiensten als locatie Gent en niet Brussel wat voor problemen kan zorgen. De oplossing komt maar dt hangt niet alleen van de provider af.
Maar zoals gezegd, ze zijn ermee bezig. Triiing, business freephone zijn de aanzet voor hetgeen je voor ogen hebt.