24751
netweters
|
152343
antwoorden
|
20691
vragen
|
Kan er mij iemand vertellen welk vast telefoontoestel geschikt is voor Telenet? En waar te kopen of huren?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Voor een gewone telefoonlijn kan je om het even welke standaard telefoon kopen dect of vast. Overal te koop maar als je op het internet koopt moeten ze geschikt zijn voor de Belgische markt. Dus best hier ergens in een shop kopen.
Heb je freephone Business wat VOIP is dan zijn er alleen een aantal Panasonic toestellen geschikt en nog een merk die me nu ontschiet.
Beste coach, bedankt voor de snelle reactie. Ik had graag een toestel (geen business) waarop men de beller kan zien. In het aanbod van Telenet kan men de optie "Ken je beller" aanvinken mits toeslag. Ik heb wel Free Phone Europe .
Als je de optie "Ken je beller" hebt, kan je die zien op elk telefoontoestel met een display.
Ken-je-beller is een extra (betalende) optie voor je vaste telefoonlijn. Je ziet dan op het scherm van je toestel…
Je kan altijd vragen in de winkel waar je het toestel gaat kopen of het compatibel is met "Ken je beller" en of het de naam van de beller kan tonen...
De volgende Telefoontoestellen kan je beter niet kopen omdat deze nummerweergave niet volledig ondersteunen.:
Bedankt voor de tip.
fb2202