Beantwoorden
Nicken83
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Alles op zijn plek! Netjes! It's your seventh party! It's your third party!

Zeer slechte ontvangst met Xperia Z2

Sinds een 2tal maanden ben ik ook voor mijn gsm abo weer klant bij telenet. 

In het verleden zegde ik mijn gsm abo bij telenet op wegens zeer slecht bereik bij mij thuis met mijn toenmalige smartphone (Samsung Galaxy S3).

Ik dacht dat dit waarschijnlijk grotendeels aan het toestel lag, en zoniet, dat het netwerk ondertussen wel al veel verbeterd zou zijn. Niets is minder waar dus.

Bellen is quasi onmogelijk thuis (althans op de 3g en 4g banden). Op de 2G band lukt het wel nog, maar dan trekt het mobiel internet op de ballen... Ik wil namelijk waar voor mijn geld!

Wat wel erg vreemd is, is dat mijn vrouw met een gelijkaardige smartphone (Huawei P8 lite) geen problemen ondervind. Daarentegen ondervond ik tijdens mijn abo bij proximus absoluut geen problemen.

Aangezien ik graag mijn volledig pakket gecentraliseerd heb bij 1 provider overweeg ik sterk heel mijn boeltje te verzetten naar proximus (Aangezien ik met mijn internet ook regelmatig problemen heb, maar dat is een ander verhaal dat hier niet thuishoort...)

Tenzij Telenet met een oplossing voor de dag komt natuurlijk...

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Zeer slechte ontvangst met Xperia Z2

Er wordt gebruik gemaakt van het Mobistar netwerk dus Telenet kan daar niets aan doen. Dus zelf uitmaken wat je wil.

Voor de vaste producten zou ik het héél goed overwegen want daar zijn wat meer verschillen.(kwaliteit,snelheid,...)

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Zeer slechte ontvangst met Xperia Z2

De snelheid van het netwerk hangt van het toestel af ik heb op mijn s3 ook slecht signaal vergeleken met mijn s6 ik weet niet hoe de xperia z2 is

Maar welke problemen heb je met je internet? Want heel de boel overschakelen (waarbij je trager internet en slechtere klantenservice krijgt) is nogal drastisch.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden