24751
netweters
|
152339
antwoorden
|
20691
vragen
|
Meestal 1 of 2 keer per dag door dit nr. opgebeld ivm met computerproblemen door iemand in het gebrekkig Engels. Eerst geprobeerd hem duidelijk te maken dat ik niet geïnteresseerd ben. Nu leg ik gewoon in.
Iemand met dezelfde problemen en hoe je dit nummer eventueel zelf kan blokkeren of laten blokkeren.
Als je je eens wil amuseren kan je zogezegd ingaan op het aanbod.
Ze gaan wellicht je helpen om je Windows computer weer aan de praat te krijgen 'want er is een probleem met die computer vastgesteld'.
Je doet gewoon alsof je aan je computer zit en je trekt het zo lang mogelijk en sukkelt zo veel mogelijk met hun instructies, om, na een lange telefoon en dus voor hen veel tijdverlies, te moeten vaststellen dat je eigenlijk een Apple computer hebt. Persoonlijke gegevens laat je nooit los wel te verstaan.
Ze bellen je gegarandeerd niet meer terug. Maar gaan je wel enkele niet mis te verstane vloeken naar je hoofd slingeren.
Heb het geprobeerd en me rot gelachen.
@Arthur2 schreef:
@MarcVIM zelf heb ik dat nog niet gehad ik zou gewoon in het Nederlands blijven antwoorden, lijkt me ook wel leuk 😄
Ook al geprobeerd. Maar dan stoppen ze snel want ze krijgen veel slachtoffers die het Engels niet machtig zijn en daar steken ze hun tijd niet in. Het spelletje is niet gemakkelijk want je moet je gesukkel geloofwaardig doen overkomen. Maar plezant om dit soort bedriegers aan te pakken is het wel.