Beantwoorden
Mariano
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

Postbus “prullenmand/Trash”

Hola, ik heb een probleem met de postbussen Prullenmand/Trash. De laatste heb ik maanden geleden verwijdert omdat dit verwarring zaaide en deze postbus niet operationeel was. Alles ging naar de prullenmand. Nu dat de mails via de server niet langer dan 30 dagen bewaard bleven had ik de instellingen op geavanceerd op de I phone verandert om de verwijderde mails te bewaren op de I phone. Zo bleven deze veel langer beschikbaar. Nu als ik een document wilde openen krijg ik dikwijls de melding dat het bericht niet is gedownload is van de server. Dus heb ik terug wat veranderingen gedaan. Ook mijn mailaccount verwijdert van de I phone en terug geïnstalleerd. Dit omdat ik de instelling op de I phone had verandert dat de verwijderde mails terug naar Trash moesten gaan maar ik deze niet terug vond tussen mijn postbussen. Als ik deze wilde toevoegen onder een postbus toevoegen kreeg ik de melding dat deze al bestaat. Echter nog op de webmail nog op de I phone kan ik deze Trash postbus niet terug vinden. WAT GEDAAN? Want ik weet het echt niet meer. 

2 reacties
Marc9820
Professional Meerweter
It's your tenth party! Topicvreter! BINGO! Warming up?

Verander je mailinstellingen van POP3 naar IMAP en je bent van dat 30 dagen probleem vanaf. Let wel op, backup al je POP3 mails want anders ben je ze kwijt.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Het is geweten dat als je voor Telenet IMAP gebruikt op een iPhone dat de mappen niet correct synchroniseren. Dat probleem lijkt zichzelf telkens op te lossen. Ik zou voorzichtig zijn met POP3, want als je dan je mail app verwijdert, dan ben je alles kwijt.

Ik zou eens kijken op de Apple Store of er geen andere mail app beschikbaar is en die eens testen. Dat kan zonder dat je de Mail app van Apple verwijdert.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.