Beantwoorden
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 94
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

35 euro nieuwe tv-box=hoe betalen?

ik sta financieel onder voorlopige bewindvoering.

indien ik opeens een nieuwe tv-box wil,en de digicorder is nog niet defect.dan kost dit mij 35 euro.

hoe moet je dan die 35 euro betalen?

-is dit in de telenet-winkel bij afhaling van de tv-box?

-is dit via de telenet-aanrekening,zonder voorgaande tussenkomst van de bewindvoerder?

-is dit via de telenet-aanrekening,maar moet de bewindvoerder eerst zijn toestemming geven aan telenet?

0 Likes
3 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

35 euro nieuwe tv-box=hoe betalen?

Ik denk dat je het beste even toestemming vraagt aan je bewindvoerder om niet in de problemen te geraken.
Dan zal hij/zij die extra kost van € 35.00 wel betalen

Wayne
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year!

35 euro nieuwe tv-box=hoe betalen?

Dit komt op je eerstvolgende factuur.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

35 euro nieuwe tv-box=hoe betalen?

Telenet is daar heel strikt in. Voor elke verandering van je abonnement, en daar valt het overschakelen van digicorder naar TV box onder, moet je bewindvoerder een schriftelijke bevestiging van de aanpassingen doen. Er moet dus letterlijk instaan dat je uw digicorder mag vervangen door de TVbox voor de gekende kost van 35€.

Ook een kopie van zijn mandaat is nodig. Dus een kopie van de uitspraak van de rechtbank en als het geen advokaat is ook een kopie van de identiteitskaart van de bewindvoerder.

Je kan dit regelen in een Center die het nodige doen om deze documenten door te sturen waarna ze na x aantal dagen bevestiging krijgen dat ze x aantal dagen de tijd hebben om de aanpassing aan je abonnement te doen. Eens de tijd is verstreken moet de procedure opnieuw gestart worden.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.