Beantwoorden
VDPJ
Freshman Weetjesweter
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Netjes! Mooi, mooi!

750 GB lijkt veel, maar is het NIET.

750 GB is de limiet van Telenet hun 'Unlimited Internet'

Deze post heb ik hier gezet omdat het nu door de nieuwe TVbox is, dat ik regelmatig aan mijn limiet zit. Maar eigenlijk is dit een algemene vraag.

Waarom heeft Telenet nu nog steeds een limiet gezet op hun abonnementen met 'Unlimited' verbruik?

Telenet verplicht mij of meer internet te verbruiken omdat ik nu enkel TV kan kijken via het internet, en niet meer met de kabel. Ik was verplicht om de Digicorder om te ruilen naar een TVbox en verbruik hierdoor ineens veel meer dan normaal. 750 GB lijkt veel, maar is het niet. Als je met een gezin van 4, waarbij iedereen regelmatig Netflix gebruikt, er regelmatig door iedereen internet gebruikt wordt én er nog TV gezien wordt, gaat de teller snel. Zeker omdat het vanaf 18u, dat iedereen thuis is en het gebruikt, piekuren zijn. We leven nu in een tijd dat HD streamen de norm is geworden.

TELENET AUB, doe de limiet eraf en laat jullie 'Unlimited' echt Unlimited zijn.

We betalen er genoeg voor, ik al 25 jaar ondertussen.

17 reacties
VDPJ
Freshman Weetjesweter

Dat weet ik, mijn abonnement is Internet + TV + 4 x sim. Dat was toen zo met WIGO.

VDPJ
Freshman Weetjesweter

Bedankt, het wordt inderdaad eens tijd dat ik verder kijk dan Telenet.

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

janne_man_0-1761170376419.png

Voor tv komt er nog 25,58 euro bij.

In deze prijs heb je ook vaste telefoon met opties, een extra data sim en nog meer.
Als je smartphones hebt die geen 10 GB per maand verbruiken, neem je die. Je kan ook de gratis data sim als tweede sim toevoegen aan een smartphone die zeer veel verbruikt. Met de ene sim bel en sms je en met de andere verbruik je data.