Beantwoorden
Greugus
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Afstandsbediening instellen voor bluetooth transmitter

Hallo,

 

Sinds vandaag de nieuwe tv-box'n aangesloten en ben tegen iets raar aangelopen.

Een van de iets "oudere" tv's in gebruik, werk ik via een avantree 0 delay bluetooth transmitter voor draadloze speakers aan te sturen.

Deze zijn aangesloten (setup oude digibox) op de TV via een 3.5 jack, en op die manier kon ik zonder problemen het geluid aansturen van de gekoppelde speakers, de output werd door de afstandsbediening van de digibox gedaan.

 

Nu daarnet probeer ik dit terug, maar zie ik dat met de nieuwe tv-box & afstandsbediening dit automatisch het vollume van de tv aanpast, maar niet van de transmitter.

 

Dus even van 3.5 naar de digitale aansluiting gegaan, maar hetzelfde probleem.

 

Dus, dan volgende stap was op de transmitter aan te sluiten op de digitale output van de nieuwe TV-Box, maar dit blijft hetzelfde probleem geven.

 

Telkens ik de volume knop van de TV-Box gebruik, neemt deze direct het standard speaker volume van de televisie en niet de digital out van de transmitter.

 

Heeft er iemand een idee hoe dit kan gefixed worden?

 

Titel gewijzigd door Giverny(mod) I vorige titel: Geluidsinstelling - Avantree bluetooth transmitter

0 Likes
2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Afstandsbediening instellen voor bluetooth transmitter

@Greugus 

Op de tv-box kan je geen volume regelen.

0 Likes
Greugus
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Afstandsbediening instellen voor bluetooth transmitter

 

@janne_man 

 

Dat er op de box zelf geen control zit had ik willen zien, maar er zitten toch wel degelijk volume knoppen op de box...?

Dus deze sturen dan wel de tv aan, maar ook dit werkt niet (selectie uitgang welke deze moet sturen)

 

wss niet de meest courante setup dat ik gebruik maar toch. 🙂

 
0 Likes