Wij hebben de nieuwe digibox getest sinds oktober vorig jaar en waren daarover zeer tevreden. Toen er 1 of andere onbekende fout heeft opgetreden werd mij aangeraden om de box te wisselen (februari dit jaar). Zo gezegd zo gedaan, nieuwe box geïnstalleerd, eentje die ook niet piepte, wat op zich al een verbetering was.
Maar toen begon er andere miserie, om 1 of andere reden vraagt die digibox plots +/- om de 2 weken (eender welk tijdstip) massa's informatie op van internet, waardoor ons internet overbelast wordt en alles uitvalt. Mijn man heeft daar al voor gebeld, gezien onze firewall konden de medewerkers hem niet uittesten. Het enige wat we dan kunnen doen is de digibox uittrekken en een half uurtje wachten tot de alles zich terug heeft genormaliseerd en we weer op internet kunnen. Niet handig als je thuis werkt.
Gisterenavond wou ik de TV opzetten, de afstandsbediening wou niet mee werken, na wat gegoogle heb ik hem terug kunnen koppelen en toen deed hij het terug.
Nu heb ik hem vandaag al een aantal keren horen piepen/tuuten (het geluid van de aan/uit knop) terwijl alles afstaat??? Heb de TV dan al eens opgezet en terug af, dan was't over voor een uur, en toen begon het weer. Elk uur piept hij 2 x, wat vraagt hij mij? Batterijen zijn vorige maand vervangen.
Wat deze nieuwe digibox ook doet is plots een aantal kanalen verspringen tijdens het zappen, ik kan in de helft van de tijd geen kanaal verder, dat zijn er gelijk 3, ook heel vervelend.
Misschien toch overwegen om de box nog maar eens te wisselen?