Beantwoorden
DavidHas
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Beeld hapert tijdens voetbal op telenettv.be en TV-app

Als ik voetbal kijk op mijn laptop via de telenet app of op telenet.tv, dan is de stream niet vlot en happert het beeld heel veel. Ik vermoed dat het aantal frames per seconde heel laag is op telenet.tv. Ik vermoed dat het vooral bij voetbal opvalt omdat het aantal beelden per seconden dan belangrijk is.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Voetbal geen vlot beeld

4 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Beeld hapert tijdens voetbal op telenettv.be en TV-app

@DavidHas 

Kun je vertellen over welke zender het gaat? Zodat er mss mensen zijn die het probleem herkennen ofzo

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Beeld hapert tijdens voetbal op telenettv.be en TV-app

Klopt, trekt echt op niks. Play Sports zenders zijn nog goed, maar die van Eleven rampzalig.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DavidHas
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Beeld hapert tijdens voetbal op telenettv.be en TV-app

Alle zenders. De Eleven zenders nog slechter maar ook alle programma's waar er een beetje sport of actie is, is gewoon niet om aan te zien.

Darts bijvoorbeeld, het geluid blijft vlot maar je ziet geen snelle bewegingen, naar mijn schatting wordt alles getoond aan 20 Hz of 20 frames/seconde. 20 jaar geleden kocht ik altijd al een 100Hz ipv een 50 Hz TV omdat het de kijkervaring verbeterde. Maar deze beeldkwaliteit is ondermaats. Vraag desnoods 10 EUR per maand meer om TV onlione te kunnen bekijken aan betere kwaliteit.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Beeld hapert tijdens voetbal op telenettv.be en TV-app

Heb is met iemand meegekeken die via Eleven zelf een abonnement heeft (die met o.a. de 3 Play Sports zenders in voor Premier League en Formule 1), dat trekt echt op niks. Loopt 30 seconden achter en beeldkwaliteit is verschrikkelijk, en de frames zijn zowaar nóg slechter.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes