24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Hallo, ik test de nieuwe digicorder maar heb sinds een paar weken telkens hetzelfde probleem, bij opstart
geen beeld, wel klank. Als ik de HDMI kabel uittrek en weer insteek lukt het wel. Heb al eens andere HDMI kabel gebruikt, andere uitgang op de Tv en ben zelfs al andere nieuwe digicorder gaan halen. Niks helpt, ik las op dit forum dat ik de resolutie van de digicorder moet verlagen, als ik die wijzig krijg ik ineens wel beeld maar dag nadien weer zelfde probleem. Iemand een idee? Thx
Zet je je tv volledig aan en uit met de schakelaar op de tv?
Zoja, zet je tv eens enkel in stand-by ipv volledig uit. Kan een oplossing bieden.
@Ex-Netweter wel ik heb dit laatste z weken ook soms, zeker niet altijd. Ik zet de tv+tvbox samen aan met de rode(rechter on-knop). Als ik alles met diezelfde knop terug uit en aanzet, terug normale werking.
Thx maar het maakt geen verschil 🙁
@Ex-Netweter Welke tv heb je, bij mij is het met een Samsung smart tv. Deze geven blijkbaar ook issues op bij HDR content v Netflix via de tvbox.
Ik heb een Sony Bravia KDL-40BX400. Maar tot voor een paar weken had ik dus totaal geen probleem
Is er nog wat anders aangesloten aan je tv of aan de tv-box? Ik denk dan aan een optische kabel van tv-box naar geluidsistallatie en aan een tweede hdmi aansluiting aan je tv. In dat geval zou het kunnen dat je tv niet automatisch op de goede hdmi bron komt.
Er is een 2de HDMI kabel voor de Playstation maar heb deze uitgetrokken, probleem blijft hetzelfde.