Beantwoorden
Bramster
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Connect to Bluetooth speakers?

Is het mogelijk om de nieuwe TV-Box op een Bluetooth speaker aan te sluiten?  
Box staat achteraan bij projector, speaker / amp vooraan, zou dit liefst zonder kabel willen oplossen ...

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Connect to Bluetooth speakers?

kort praktisch antwoord: neen

 

lang antwoord: met de juiste tussenstukken ja maar zonder waarborg dat het werkt.

Er bestaat een hdmi hulpstuk die de klank uithaalt uit de hdmi. Dit is gemaakt om audio toestellen van vóór het hdmi tijdperk nog te kunnen gebruiken. Dit tussenstuk heeft dus 1 hdmi ingang, 1 hdmi uitgang (pass trough), 1 of meerdere audio uitgangen. Nu moet je nog een tweede hulstuk gebruiken dat uw audio sigaan doorstuurt met bt.  Beide hulpstukken hebben ook nog voeding nodig. Veel draden en veel plezier ermee.

 

Bramster
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Connect to Bluetooth speakers?

Bedankt Janneman! 🙂
Ik vermoed wel dat het toestel een Bluetooth antenne heeft want de remote werkt hier op niet?
Dus hopelijk komt dit vroeg of laat wel aan de orde? (Zigbee ipv Bluetooth?)
Wireless Audio is stillaan de norm, ook in high end audio ... Bowers & Wilkins heeft bijvoorbeeld net de Formation reeks gelanceerd ...  De "Duo" is magical 🙂 ik kan me niet voorstellen dat mensen in de toekomst ook met zulke  speakers met kables e.a. moet liggen prutsen ... 
Dus ik hoop stilletjes op een upgrade, is er ergens een functionaliteit wishlist beschikbaar?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Connect to Bluetooth speakers?

De remote van de tv-box (als het deze is die je bedoelt) werkt enkel met infrarood (IR) en radiosignalen (RF)

🙂

0 Likes