Beantwoorden
Kiki2020
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party!

Ervaringen Telenet TV-app op Apple TV?

Hallo allen

 

Wat zijn jullie ervaringen over de Telenet TV app op Apple TV?

 

We zitten in een kamer met een ouder TV toestel zonder smart toepassingen en hebben daar momenteel een TV-box op aangesloten. Aangezien we daarvoor een maandelijkse bijdrage betalen en deze niet heel veel gebruikt wordt, zijn we aan het kijken naar een alternatief waarbij we de TV-box annuleren en vervangen door een Apple TV. AirPlay kan ook helpen om andere content naar de TV te sturen.

Ik lees verschillende (vaak oudere) ervaringen, dus alle feedback welkom 🙂

Tags (2)
0 Likes
9 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Ervaringen Telenet TV-app op Apple TV?

Je betaald nu 20 euro  je kan naar 10 euro gaan telenet flow zijn wel maar 14 zenders

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/flow.html

dat gaat via Apple TV zonder tv box meer

Moet wel een Apple TV box of via tv als dat gaat op oude model tv  Apple TV. AirPlay gebruiken ?

Als het geen Apple moet zijn kan je altijd via chromecast tv gaan

https://www2.telenet.be/residential/nl/toestellen/details?productId=2128979&productName=Google%20Chr...

 

 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Ervaringen Telenet TV-app op Apple TV?

@Kiki2020 

Ik kijk al enkele jaren enkel via apple tv, ik kan je het alleen aanraden. Een van de voordelen tov google(chromecast) is airplay, matter, en het ecosysteem.

Het laatste jaar werkt airplay zeer goed in de telenet tv app, zeker als je homepods of sonos hebt.

Als je iets moet intypen komt dit naadloos op je iphone of ipad.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Ervaringen Telenet TV-app op Apple TV?

@Kiki2020 Als je eentje koopt wel best diegene met ethernetverbinding, ofwel het model van vorig jaar want die op wifi ondersteunt geen thread, matter en je kan hem ook niet gebruiken als homekithub.

Kiki2020
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party!

Ervaringen Telenet TV-app op Apple TV?

We zouden wel TV Classic blijven behouden. Op een andere TV wordt er wel nog dagelijks met de TV-box gekeken.

0 Likes
Kiki2020
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party!

Ervaringen Telenet TV-app op Apple TV?

Bedankt voor je bevestiging!

De voordelen die je opsomt zijn ook de redenen waarvoor we voor de Apple TV zouden gaan. Ik heb geen probleem met besturen/streamen vanaf mijn gsm, maar niet iedereen in huis is daar mee weg. De Telenet TV-app op de Apple TV hebben staan en een fysieke afstandsbediening leken me dan ook een goed alternatief van de traditionele TV-box.

0 Likes
Kiki2020
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party!

Ervaringen Telenet TV-app op Apple TV?

Goed punt, bedankt om het aan te halen 🙂

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Ervaringen Telenet TV-app op Apple TV?

1 tv box zit altijd in abo inbegrepen

0 Likes
Kiki2020
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party!

Ervaringen Telenet TV-app op Apple TV?

Inderdaad. We hebben er momenteel twee en die waarvoor we maandelijks bijbetalen wordt amper gebruikt. 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Ervaringen Telenet TV-app op Apple TV?

@Kiki2020 Een apple tv is ook handig om naar de radio te luisteren, met de radio app heb je alle gewone zenders alsook hun digitale niche zenders, als je een airplay luidspreker hebt gaat de tv uit en speelt de muziek verder, ook spotify/apple music.

0 Likes