24747
netweters
|
152259
antwoorden
|
20683
vragen
|
ANDROID
Voor telenet Tv moet ik me aanmelden, maar als ik op aanmelden druk, krijg ik GEEN VERBINDING. Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar....
SLUITEN
Wat is het probleem?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Geen verbinding
als je nu de tv app gebruikt, surf inplaats eens in de browser van je android naar de website www.telenet.tv
kan je vandaar wel kijken ?
Dit lukt ook niet. Hij vraagt ook het paswoord met hetzellfde resultaat als telener tv app.
Ik heb nog altijd problemen om in te loggen op Telenet TV
Op mijn smartphone krijg ik aanmelden en als ik op die knop druk geen verbinding. Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar...
Op mijn laptop ga ik naar Mijn Telenet. Ik log daarvoor aan en ik kom op mijn telenet terrecht. Als ik daar Telenet TV selecteer,
krijg ik ook aanmelden en als ik daar op die knop druk krijg ik 403 forbidden.
Hello,
Ik dacht dat ik ergens een virus of een malware op mijn smartphone had. Ik heb ergens een gratis virussoftware gedownload.(iets met X) Die was blijkbaar niet gratis, maar als ik back deed gaf ie mij een scherm waarop ook stond: herstel de apps tot hun oorspronkelijke settings en wonder boven wonder: Telenet TV en de Standaard nieuws en het nieuwsblad en de gazet van Antwerpen en de Washington Post (abonementen, die gratis aan De Standaard gekoppeld zijn) marcheerden prima. Een vraag: hoe doet men eigenlijk een reset van de programma's zonder via een virusprogramma te gaan?
goed dat het weer werkt
aan app herinstalleren had ik zelf nog niet gedacht
misschien was het niet meer de recentste versie dewelke er bij u opstond
hoe dit te doen ?
op de telefoon bij instellingen apps, de app verwijderen, en dan de app opnieuw downloaden en herinstalleren denk ik in geval van zelfde versie, als er al een nieuwere is gewoon downloaden en installen
op de computer ook opnieuw downloaden, en dan de optie ' repair' kiezen als deze er is, anders ook, eventueel eerst verwijderen en de installer nog eens doorlopen
Het was niet zozeer een app opnieuw installeren maar resetten van alle apps naar hun oorspronkelijke status.