Beantwoorden
crPhil12
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Foutmelding bij gebruik website Telenet.TV

Hallo

Het twitterteam stuurt me hierheen omdat ze geen antwoord weten op mijn probleem.

Om de situatie te schetsen, ik heb dus geprobeerd om in te loggen op de telenet.tv website, via firefox, opera, edge en chrome, op 2 verschillende laptops. Waarvan 1 nog nooit op de webpagina was geweest (werklaptop) dus cookies en dergelijke kan het probleem niet zijn op dat toestel.

Beide waren aangesloten via lan kabel en hadden dus de maximale snelheid die mijn netwerk toelaat.

Ik heb hetzelfde ook op mijn persoonlijke en op mijn werk gsm geprobeerd via de app. Zowel op 4G als op mijn wifi netwerk.

Mijn wifi netwerk heeft de modem van telenet uitstaan aangezien ik een wifi mesh systeem heb van Asus.

Nu is mijn probleem dat in geen enkele van deze gevallen kon ik inloggen. De moment dat ik op de inlog knop duwde ging de telenet pagina plat. Via browsers kreeg ik de volgende error:

N9LyGr3E.jpeg

Via de app verdween gewoon alles:

WV7IZhzR.png

En aangezien alles voor de rest werkte dacht ik niet dat mijn netwerk het probleem is. Ik heb zonder enig probleem de 24u van Le Mans gestreamed, terwijl iemand anders disney of netflix keek en elke andere pagina die ik bezocht of app die ik gebruikte deed het gewoon.

Dus dacht ik vanmorgen ik zal het eens op het werk testen. Nu zit ik op een netwerk in Nederland en kan ik gewoon inloggen op mijn werklaptop:

OqrDu0eS.jpeg

Aan de andere kant hebben mijn telefoons beide nog altijd hetzelfde probleem.

Dus mijn vraag is of iemand hier me daarmee vooruit kan helpen, want dit is best frustrerend.

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Telenet.tv inlog werkt niet

0 Likes
5 reacties
thomasdb
Freshman Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

kan de afbeeldingen nog niet zien, maar, ter diagnose, installeer eens de 1.1.1.1 app, schakel hun vpn in, en kijk of alles dan wel functioneert.  achteraf eventueel terug uitschakelen om je eigen verbinding te gebruiken en niet alles over de vpn te blijven sturen

0 Likes
BandR
Professional Veelweter
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

en die Mesh is puur wifi AP mode, of staan die als routed ingesteld ?

0 Likes
crPhil12
Freshman Beetjesweter

Maakt dat veel uit als mijn telefoons op 4g het ook niet doen? Plus ik heb niet met wifi geprobeerd maar via lan.

0 Likes
crPhil12
Freshman Beetjesweter

Die app kende ik nog niet. Ik zal het straks eens proberen. Merci

0 Likes
BandR
Professional Veelweter
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

als het op mobile ook niet werkt maakt dat in principe weinig uit idd, maar altijd nuttig hier zoveel mogelijk details te delen van de opstelling

0 Likes