Beantwoorden
Carolien82
Experienced Beetjesweter
Leesclubje starten? Pageturner! It's your fourth party! It's your third party!

Geen internet, telefoon en CS1011 foutmelding op TV-box

Ik heb sinds maandag een nieuwe TV box, ik kreeg onmiddellijk de foutcode CS1011. 
Ik heb ook al enkele meldingen van dit probleem gelezen op het forum maar ik zie niemand die ook problemen heeft met internet en telefoon, bij mij werkt er niks meer van Telenet!  
Ik word bij Telenet steeds met een smoes afgewimpeld, vandaag een onbekwame en heel onbeleefde telefonist aan de lijn gekregen! 
Iemand tips wat ik kan doen want geen enkele toepassing van Telenet werkt nog bij me thuis! 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: CS1011

0 Likes
16 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Carolien82 

Het beste is contact op te nemen via whatsapp. Je zal mogelijk een halve dag tot één dag moeten wachten voordat je een reactie krijgt van een medewerker, maar vanaf dan zal het vlotter gaan. Verwacht geen mirakels, maar beslis zelf wat voor u het belangrijkste is. Ik meen dat je internet op de eerste plaats moet stellen. Als het internet in orde is, is mogelijk het probleem van de TV-Box en van de vaste telefoon ook opgelost.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

off-topic

@Ex-Netweter 

We kennen je afgezaagd liedje al van buiten.

Hebt u er nog niet aan gedacht om te solliciteren bij Telenet, want jij weet toch alles en waar het groenste gras ligt. Dom voorstel van mij, als beste schipper blijf je natuurlijk aan wal.