Beantwoorden
sapristie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Star Wars Day It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Geen verbinding na bekijken van opnames op TV-box

Tijdens TV kijken van opgenomen programma's valt de verbinding soms uit; met de boodschap : geen internet of verbinding tussen TV box en decoder is verbroken. Nochtans heb ik een internetverbinding op de smartphone. Dan moet ik de TV box volledig uitschakelen en loskoppelen van het stroomnet ( stekker uit de TVbox ), de draadverbinding met de Telenet decoder verbreken; even wachten en dan alles terug aansluiten. Dan op het instelmenu " instellingen " van de TV box, de verbinding selecteren; maar ik moet de verbinding Wifi kiezen in plaats van de " vaste verbinding "; anders werkt het niet en loopt de applicatie vast. En na al deze ingrepen werkt het meestal opnieuw. Ik heb het probleem gemeld aan Telenet en wacht op hun reactie ( via messenger ) 29/03/2023 wordt vervolgd.

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: TV box terugkijken geen internet

0 Likes
1 reactie
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 533
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Geen verbinding na bekijken van opnames op TV-box

Is er iemand die @sapristie kan helpen met deze vraag?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.