Beantwoorden
Kempi
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Google Chromecast telt als toestel in nieuwe app

In de nieuwe telenet tv app kan je net als bij yellow play 5 toestellen gebruiken.

Vreemd genoeg telt hij nu mijn Google Chromecast die ik in de slaapkamer gebruik ook mee als een toestel terwijl dit uiteraard niet autonoom werkt. Dit klopt niet volgens mij, ik heb nog altijd mijn iPad nodig om telenet tv via Google Chromecast op mijn tv te spelen.

Maar nu tellen die als 2 toestellen in de app.

Wordt dit op termijn gecorrigeerd?

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

Google Chromecast telt als toestel in nieuwe app

Nop. Een toestel is een toestel.

In Google Chrome worden 'Cookies' opgeslagen, die mag je gewoon niet verwijderen/leeg maken. Elk toestel wat je gebruikt om TelenetTV te kijken telt. 5 toestellen MAX. En nu je chrome gebruikt raad ik je niet aan om al je browsers te koppelen. Enkel je HOOFSBROWSER

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Google Chromecast telt als toestel in nieuwe app

Als je pc een hdmi aansluiting heeft, kan je die aan je tv koppelen.

Je kan ook vanuit de pc chroomecasten via wifi.

0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Google Chromecast telt als toestel in nieuwe app

Ik test verschillende browsers, dus in feite zouden ze beter enkel hardware ID moeten meetellen

0 Likes
Kempi
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Google Chromecast telt als toestel in nieuwe app

Bedankt voor de toelichting, ik was echter onvolledig geweest (intussen aangepast) het gaat over Google Chromecast, het toestelletje dat je via HDMI aan je tv hangt om dan vanuit je iPad te streamen. In yellowplay telde Chromecast niet mee, in de nieuwe app kennelijk wel

0 Likes