24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik heb een nieuwe tv box aangesloten op HDMI aan mijn tv. De soundbar op Arc HDMI van mijn tv. Wanneer ik de tv opstart verloopt dat in verschillende stappen (zie foto's)Soms heb ik ook geen geluid. Soms gaat het beeld even weg om dan verder op te starten (zie foto's) Het hele proces duurt om en bij de halve minuut om uiteindelijk tv te kunnen kijken. Mij lijkt dat niet erg normaal en wat zou de oorzaak zijn van dit moeizaam opstarten van de tv telkens weer ?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: TV start op in verschillende stappen.
Er is technieker langs geweest van Dynalogic gestuurd door TCL. Probleem is niet opgelost. De technieker zei dat de 75 inch tv van TCL nog niet geheel is ontwikkeld. Ik heb nu contact opgenomen met BOL en die hebben nu een nieuwe procedure opgestart ter herstelling. Wordt vervolgd 🙄
Geen goede reclame voor Tcl
Blijf er achter zitten
Niet goed nieuws voor vrienden was ook een koopje maar service is nul zo te horen van jouw en ander mensen
We dachten het al voor die prijs
Ben je nog beter met a merk maar daar is de service ook al veel minder
Op tv valt niet veel te verdien dat hoor elke keer weer
TV aanzetten en uitzetten met afstandsbediening (AB) van TCL TV en dan verder gaan met AB van Telenet geeft geen probleem. Ik zal dit altijd zo moeten doen.
Is niet de bedoeling erg van TCL tv's dat de hulp niets is
Ik zou misschien een universele afstandsbediening kunnen aanschaffen voor 4 apparaten maar weet niet welke en ook niet of dat goed werkt.