Beantwoorden
sanderke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Kan ik TV-app installeren op mijn Android smart TV?

Ik ben van plan van een TV-box te installeren voor mijn eerste TV.

Voor de 2de TV kan ik wegens praktische redenen geen 2de TV-box installeren.

Als ik het goed begrijp kan ik dan tv kijken met CI+-module of door te casten via een GSM of tablet.

Mijn vraag : kan ik op mijn tweede TV (die Android heeft als besturingssysteem) de Telenet TV App installeren en heb ik dan toegang tot mijn opnames en 7 dagen terugkijk TV, zonder bijkomende hardware nodig te hebben.

Volgens een artikel in Data News (15/12/20) zou dit mogelijk zijn : "Telenet-klanten met een Apple TV-mediastreamer of een televisie met het Android TV-besturingssysteem kunnen voortaan gebruikmaken van de TV-app van het bedrijf. Daarmee kunnen ze het tv-aanbod van Telenet naar een tweede scherm brengen, zonder extra decoder."

Maar op de telenet-website kan ik daar geen duidelijke bevestiging van vinden, en in de Telenet Centers (ik heb er 2 bezocht) geeft men tegenstrijdige info.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV-box en tweede TV

0 Likes
1 reactie
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Kan ik TV-app installeren op mijn Android smart TV?


@sanderke  schreef:

Ik ben van plan van een TV-box te installeren voor mijn eerste TV.

Voor de 2de TV kan ik wegens praktische redenen geen 2de TV-box installeren.

Als ik het goed begrijp kan ik dan tv kijken met CI+-module of door te casten via een GSM of tablet.

Mijn vraag : kan ik op mijn tweede TV (die Android heeft als besturingssysteem) de Telenet TV App installeren en heb ik dan toegang tot mijn opnames en 7 dagen terugkijk TV, zonder bijkomende hardware nodig te hebben.


@sanderke Als je de TV-app kan terugvinden op jouw smart TV kan je deze zeker en vast installeren en zo TV kijken, maar ook naar de opnames van de TV-box als 7 dagen terugkijk TV gebruiken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes