Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Ex-Netweter

Kan ik TV-app installeren op mijn Android smart TV?

Ik ben van plan van een TV-box te installeren voor mijn eerste TV.

Voor de 2de TV kan ik wegens praktische redenen geen 2de TV-box installeren.

Als ik het goed begrijp kan ik dan tv kijken met CI+-module of door te casten via een GSM of tablet.

Mijn vraag : kan ik op mijn tweede TV (die Android heeft als besturingssysteem) de Telenet TV App installeren en heb ik dan toegang tot mijn opnames en 7 dagen terugkijk TV, zonder bijkomende hardware nodig te hebben.

Volgens een artikel in Data News (15/12/20) zou dit mogelijk zijn : "Telenet-klanten met een Apple TV-mediastreamer of een televisie met het Android TV-besturingssysteem kunnen voortaan gebruikmaken van de TV-app van het bedrijf. Daarmee kunnen ze het tv-aanbod van Telenet naar een tweede scherm brengen, zonder extra decoder."

Maar op de telenet-website kan ik daar geen duidelijke bevestiging van vinden, en in de Telenet Centers (ik heb er 2 bezocht) geeft men tegenstrijdige info.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV-box en tweede TV

0 Likes
1 reactie
Bjarne
Ex-Moderator
Boek alvast het Sportpaleis! Champagne, lezer van het jaar! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Kan ik TV-app installeren op mijn Android smart TV?

@Ex-Netweter  schreef:

Ik ben van plan van een TV-box te installeren voor mijn eerste TV.

Voor de 2de TV kan ik wegens praktische redenen geen 2de TV-box installeren.

Als ik het goed begrijp kan ik dan tv kijken met CI+-module of door te casten via een GSM of tablet.

Mijn vraag : kan ik op mijn tweede TV (die Android heeft als besturingssysteem) de Telenet TV App installeren en heb ik dan toegang tot mijn opnames en 7 dagen terugkijk TV, zonder bijkomende hardware nodig te hebben.

@Ex-Netweter Als je de TV-app kan terugvinden op jouw smart TV kan je deze zeker en vast installeren en zo TV kijken, maar ook naar de opnames van de TV-box als 7 dagen terugkijk TV gebruiken. 

Bjarne | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes