Beantwoorden
NickB
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
De 3 wijzen! Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Kan opname niet bekijken. Foutcode CS2218

Er stelt zich een probleem met een aantal opnames.

Ze staan nog tussen de lijst van de opnames maar kunnen niet geopend worden--> foutcode CS2218.

 

Na telefonisch contact met telenet beweerde de persoon dat mijn tv-box een verkeerd ip adres zou ontvangen en hiervoor een technieker moest langskomen.

Onmogelijk naar mijn mening, indien het ip adres foutief zou zijn zouden alle opnames niet te bekijken zijn alsook problemen bij opvragen uit de tv-theek.

 

De technieker die enkele dagen later langs kwam bevestigde mijn vermoeden. Geen enkel probleem met ons systeem. Het probleem ligt vermoedelijk bij de server waar de opnames opgeslagen worden.

Het was kwestie van de opnames te verplaatsen naar een goeie server.

Dossier aangemaakt en dit zou verder opgevolgd worden.

 

Er is vanalles geprobeerd: power reset, factory reset, modem reset, ....

 

We zijn nu 2 a 3 weken verder en het probleem stelt zich nog steeds, het aantal opnames waar dit probleem zich stelt neemt nog toe.

Na telefonisch contact met de helpdesk voor een ander probleem blijkt mijn dossier al gesloten.

Zo gaat het natuurlijk niet opgelost geraken.

 

Nog mensen met dit probleem?

Tags (2)
16 reacties
PascalC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan opname niet bekijken. Foutcode CS2218

Met het uitschakelen en wat te wachten vooraleer weer in te schakelen werkt het terug.

Dank voor de tip.

 

Bob3
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Kan opname niet bekijken. Foutcode CS2218

Ik heb het zelfde probleem, en dit doet zich telkens voor, wanneer er een stroomonderbreking is geweest. reeds TV Box vervangen, maar het blijft het zelfde. Er is maar een oplossing, en dat is de fabrieksinstellingen terug te plaatsen op je TV Box. Wanneer je Netflix gebruik doet zich ook een dergelijk probleem voor, je kunt namelijk ook niet kijken naar series of films, " serie of film niet beschikbaar, probeer op een later tijdstip". Ik heb deze problemen reeds een tijdje geleden schriftelijk gemeld aan Telenet, maar schijnbaar doen ze er niets mee. Ze brengen zelfs de mensen in het callcenter niet op de hoogte, zodat deze een correcte uitleg zouden kunnen heven aan de klant.

0 Likes