Beantwoorden
kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Kangoeroewonen en 2e TV box

Binnen enkele maanden gaan wij kangoeroewonen. Wij blijven gewoon wonen, maar een oude tante gaat de hele benedenverdieping bewonen.  

Vraag : hoe zit dat nu met een 2e TV Box ? Moet die tante een apart abonnement nemen of kunnen wij gewoon een 2e TV box huren en die bij ons aansluiten ?  Hoe zit dat eigenlijk wettelijk ?

Ze gaat uiteraard geen internet of iets dergelijks gebruiken, gewoon TV kijken en opnemen.

 

PS : En ALS dat gewoon op ons abonnement gaat, zien wij dan ook haar opnames en zij de onze ?

 

0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter
 

Kangoeroewonen en 2e TV box

2de box op hetzelfde account:

- Max opname duur blijft 200 uur per account.

- Opnames van beide boxen zijn op hetzelfde account en er wordt dus geen onderscheid gemaakt.

  ALLE opnames zijn dus op beide boxen te zien.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kangoeroewonen en 2e TV box

Is ze van plan veel op te nemen? Als ze een smart tv heeft, dan zou ze een CI+ kaartje kunnen nemen. En als de smart tv een hdd ondersteunt, dan kan je daar een externe hdd op aansluiten. Zo kan ze pauzeren, terugspoelen, opnemen, ... Addertje onder het gras: als ze aan het opnemen is, dan kan ze geen andere post bekijken. Maar het is wel goedkoop. Het kaartje betaal je één keer (68 euro, denk ik) en daarna betaal je niets, buiten het kabelabonnement voor de tv (maar dat betaal je al).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.